بازدید این صفحه: 12255
بيمارستان فرهمندفر فارس شيراز -لیست بیمارستانهای استان فارس

بيمارستان فرهمندفر فارس شيراز

بيمارستان فرهمندفر فارس شيراز

بيمارستان فرهمندفر فارس شيراز

 

بيمارستان فرهمندفر فارس شيراز

بيمارستان فرهمندفر فارس شيراز  /Farahmandfar Hospital-shiraz/Bimarestan Farahmandfar-shiraz

آدرس : فارس ، شهرستان شيراز ، خيابان قصرالدشت ، ابتدای گوگردی ، بیمارستان دکتر فرهمندفر

تلفن : ۴-۶۲۹۳۷۰۰-۰۷۱۱

 بیمارستان فاقد سایت معتبر میباشد

 

بيمارستان خصوصي  فرهمندفر

 

اين بيمارستان  واقع در استان فارس، شهرستان شیراز بیمارستانی است خصوصی و درمانی با ظرفیت ۵۸ تخت ثابت که در سال ۱۳۷۵ شمسی تاسیس شد.
در حال حاضر  این بیمارستان دارای بخش‌های اورژانس، پست پارتوم، زایشگاه، اتاق عمل، لیبر، ارتوپدی، جراحی عمومی، ENT، فوق تخصصی ـ جراحی فک و صورت، فوق تخصصی ـ جراحی ترمیمی، اطفال، جراحی مغز و اعصاب، ICU جراحی، CCU، ارولوژی، جراحی زنان و زایمان، چشم و دیگر واحدهای پاراکلینیکی و درمانگاهی است.

—————————————————————————–

 روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

قائم‌مقام معاونت درمان دانشگاه اظهار داشت: با اجرای طرح تحول نظام سلامت یکی از بسته‌های ارائه ‌شده ترویج زایمان طبیعی است، بر اساس این بسته هزینه‌های زایمان طبیعی در بیمارستان‌های دولتی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی رایگان شده یعنی در صورت تمایل مادر به انجام زایمان طبیعی تمام هزینه‌ها بر عهده بیمارستان بوده و زایمان به‌صورت رایگان انجام می‌گیرد.
دکتر سید محمدکاظم تدین افزود: دو بیمارستان حضرت زینب (س) و حافظ شیراز وابسته به دانشگاه علوم پزشکی شیراز در حال ارائه خدمات زایمان بدون درد و زایمان در آب هستند که این زایمان‌ها نیز جزو طرح تحول در نظام سلامت محسوب شده و رایگان محاسبه می‌شوند.
وی بیان کرد: برای ترویج زایمان طبیعی بازسازی بلوک‌های زایمان با ایجاد امکانات رفاهی از جمله فضاهای اختصاصی برای خوشایند سازی محیط زایمان طبیعی برای مادران انجام شده است.

تدین اضافه کرد: در چهار ماه نخست اجرای طرح تحول نظام سلامت کاهش هفت درصدی سزارین در بیمارستان‌های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی شیراز و کاهش بیش از چهار درصدی سزارین در کل بیمارستان‌های استان فارس را شاهد هستیم.
وی گفت: در مورد ترویج زایمان طبیعی در بخش خصوصی نیز جلساتی با رؤسای بیمارستان‌های غیردولتی برگزار و درخواست شده که این مراکز نیز همگام باسیاست‌های ترویج زایمان طبیعی دوشادوش دانشگاه علوم پزشکی شیراز پیش روند.

بيمارستان فرهمندفر فارس شيراز -لیست بیمارستان های استان فارس

بيمارستان فرهمندفر فارس شيراز

 

بيمارستان فرهمندفر فارس شيراز -لیست بیمارستانهای استان فارس

بيمارستان فرهمندفر فارس شيراز

فروش طرح گلدوزی
  1. محمدجاني

    كارشناس پرستاري باچندسال سابقه ي كاردر اورژانس وداخلي متقاضي ادامه ي كاردر اين بيمارستان ميباشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *