بازدید این صفحه: 10951
بیمارستان ضیائیان ساخت بیمارستان ضیائیان با اهداء قطعه زمین به مساحت ٨٣٠٩ متر مربع توسط مرحوم دکتر ضیاءالدین ضیائیان در سال ١٣٣٦ طراحی و در سال ١٣٤٤ احداث بنای بیمارستان آغاز شد و پس از یک وفقه طولانی در ٢٢ بهمن سال ١٣٧٢ افتتاح گردید و در سال ١٣٩٠ به بیمارستان ‌آموزشی تبدیل شد. معرفی بیمارستان ضیائیان ابتدا بیمارستان با بخشهای اورژانس، جراحی عمومی، جراحی زنان، زایشگاه، اطفال و بیماریهای داخلی و اتاق عمل به ریاست آقای دکتر محمود سروش با حداقل نیروی انتقالی از سایر واحدهای دانشگاه آغاز بکار نمود لیکن پس از گذشت مدت کوتاهی پس از تکمیل کادر تخصصی و غیر تخصصی بخشهای ارتوپدی ، گوش و حلق و بینی نیز راه اندازی گردید. پس از گذشت مدتی بیمارستان نسبت به ایجاد یک بخش ICU چهار تخته اقدام نمود، لیکن پس از گذشت چند ماه بخش مذکور به دلیل عدم تکمیل کادر تخصصی مربوطه و نیاز منطقه به بخش CCU تبدیل گردید و در دوران ریاست آقای دکتر علی کاظمی سعید از تاریخ 22/9/76 تا 1/7/80 بخش CCU مجددا" بازسازی گردید . در دوران ریاست آقای دکتر محمد محسن مغاری از تاریخ 1/7/80 تا تاریخ 21/10/1388 با تغییر محل بخش CCU به بخش داخلی سابق بخش CCU از چهار تخت به ده تخت CCU و شش تخت PCCU تغییر یافت که به دلیل نیاز منطقه و نیاز به استاندارد سازی فضای فیزیکی بخش مجددا" در سال 1392 بخش CCU به 14 تخت و شش تختPCCU تغییر پیدا کرده است. بخش سم زدایی به منظور ترک اعتیاد مددجویان به روش UROD و متادون درمانی با ده تخت در تاریخ آذر ماه 81 راه اندازی گردید که بدلیل متعدد مورخ 30/1/1388 بخش فوق بسته شد و مورخ 1/8/1388تبدیل به درمانگاه گردید، سپس با توجه به اينكه اين مرکز در محروم ترين منطقه جنوب غربي تهران قرار داشت و نبود بخش ICU موجب ارجاع مردم نيازمند به ساير مراكز میگردید. لذا با کوشش و تلاش دکتر ابراهیم کریمی رئیس بیمارستان وقت در سال 1389 جهت ایجاد بخش ICU اقدام و 15 اردیبهشت ماه سال 1390 با 12تخت افتتاح شد. بخش همو دیالیـــز در سال 83 پس از اخذ مجوز از معاونت محترم سلامت دانشگاه جهت احداث با ظرفیت 4 تخت توسط مرکز پیوند بیماریهای خاص وزارت متبوع و خرید تجهیزات توسط فرد خیر آغاز گردید و در شهریورماه سال 85 نیز به بهره برداری رسید. با توجه به نیاز منطقه توسعه بنا تا سال 1388 ادامه یافت. سپس با همت د کتر حمیددرفشی رئیس و دکتر سیامند انوری قائم مقام ریاست مورخ 19/2/92 با ظرفیت 26تخت به شکل کنونی درآمد.

بیمارستان ضیائیان تهران

ضض

بیمارستان ضیائیان تهران

بیمارستان ضیائیان تهران  / Ziaeian Hospital Tehran/Bimarestan Ziaeian Tehran

 

آدرس:تهران،خیابان ،قپان میدان ابوذر،بیست متری ابوذر،مرکز آموزشی درمانی ضیائیان

تلفن:   ۵۵۱۷۶۸۱۴  و  ۵۵۱۷۶۸۱۰

وب سایت:   www.ziaeian.ir

ایمیل:  ziaeian@tums.ac.ir

صندوق پستی:۱۳۶۶۷۳۶۵۱۱

نمابر:۵۵۷۵۱۳۳۳

 

ریاست : دکتر محمد عفت پناه عضو هیئت علمی

تلفن: ۵۵۱۷۶۸۱۰ داخلی ۲۲۱

شنبه: از ساعت ۱۱ تا ۱۲

ایمیل : m-effatpanah@tums.ac.ir

 

—————————————————————

بیمارستان ضیائیان تهران 

ساخت بیمارستان ضیائیان با اهداء قطعه زمین به مساحت ٨٣٠٩ متر مربع  توسط مرحوم دکتر ضیاءالدین ضیائیان در سال ١٣٣٦ طراحی و در سال  ١٣٤٤ احداث بنای بیمارستان آغاز شد و پس از یک وفقه طولانی در ٢٢ بهمن سال ١٣٧٢ افتتاح گردید و در سال ١٣٩٠ به بیمارستان ‌آموزشی تبدیل شد.

تصاویر بیمارستان ضیائیان تهران

بیمارستان ضیائیان تهران

 معرفی بیمارستان ضیائیان

ابتدا بیمارستان با بخشهای اورژانس، جراحی عمومی، جراحی زنان، زایشگاه، اطفال و بیماریهای داخلی و اتاق عمل به ریاست آقای دکتر محمود سروش با حداقل نیروی انتقالی از سایر واحدهای دانشگاه آغاز بکار نمود . لیکن پس از گذشت مدت کوتاهی پس از تکمیل کادر تخصصی و غیر تخصصی بخشهای ارتوپدی ، گوش و حلق و بینی نیز راه اندازی گردید. پس از گذشت مدتی بیمارستان نسبت به ایجاد یک بخش ICU چهار تخته اقدام نمود، لیکن پس از گذشت چند ماه بخش مذکور به دلیل عدم تکمیل کادر تخصصی مربوطه و نیاز منطقه به بخش CCU تبدیل گردید و در دوران ریاست آقای دکتر علی کاظمی سعید از تاریخ ۲۲/۹/۷۶ تا ۱/۷/۸۰ بخش CCU مجددا” بازسازی گردید .
در دوران ریاست آقای دکتر محمد محسن مغاری از تاریخ ۱/۷/۸۰ تا تاریخ ۲۱/۱۰/۱۳۸۸ با تغییر محل بخش CCU به بخش داخلی سابق بخش CCU از چهار تخت به ده تخت CCU و شش تخت PCCU تغییر یافت که به دلیل نیاز منطقه و نیاز به استاندارد سازی فضای فیزیکی بخش مجددا” در سال ۱۳۹۲ بخش CCU به ۱۴ تخت و شش تختPCCU تغییر پیدا کرده است.
بخش سم زدایی به منظور ترک اعتیاد مددجویان به روش UROD و متادون درمانی با ده تخت در تاریخ آذر ماه ۸۱ راه اندازی گردید که بدلیل متعدد مورخ ۳۰/۱/۱۳۸۸ بخش فوق بسته شد و مورخ ۱/۸/۱۳۸۸تبدیل به درمانگاه گردید، سپس با توجه به اينكه اين مرکز در محروم ترين منطقه جنوب غربي تهران قرار داشت و نبود بخش ICU موجب ارجاع مردم نيازمند به ساير مراكز میگردید.
لذا با کوشش و تلاش دکتر ابراهیم کریمی رئیس بیمارستان وقت در سال ۱۳۸۹ جهت ایجاد بخش ICU  اقدام و   ۱۵ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۰ با ۱۲تخت افتتاح شد.

بخش همو دیالیـــز در سال ۸۳ پس از اخذ مجوز از معاونت محترم سلامت دانشگاه جهت احداث با ظرفیت ۴ تخت توسط مرکز پیوند بیماریهای خاص وزارت متبوع و خرید تجهیزات توسط فرد خیر آغاز گردید و در شهریورماه سال ۸۵ نیز به بهره برداری رسید. با توجه به نیاز منطقه  توسعه بنا تا سال ۱۳۸۸ ادامه یافت.
سپس با همت د کتر حمیددرفشی رئیس و دکتر سیامند انوری قائم مقام ریاست  مورخ ۱۹/۲/۹۲ با ظرفیت ۲۶تخت به شکل کنونی درآمد.

 

 

بیمارستان ضیائیان تهران

بیمارستان ضیائیان تهران

 

بیمارستان ضیائیان تهران

بیمارستان ضیائیان تهران

 

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *