بازدید این صفحه: 705

مرکز تخصصی ارزیابی ساختار پا راه اندازی شد

logo-marizkhone.com-news-اخبار1

مرکز تخصصی ارزیابی ساختار پا راه اندازی شد

 

خبر هاي جديد از دنياي پزشکي,marizkhone,khabar,khabar jadid،پا

به گزارش ایرنا از پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، عضو هیئت علمی پژوهشگاه در این باره گفت: متخصصین در این مرکز با بهره گیری از دستگاه های اسکنر داینامیک کف پا و دوربین های ثبت حرکت نسبت به طراحی و ساخت کفی طبی ویژه برای هر فرد اقدام می نمایند.

دکتر علی شریف نژاد با اشاره به اینکه ویژگی های فردی (قد، وزن، جنس، سن…) بر روی انحناها و قوس های کف پا تاثیر گذار است، افزود: کفی های طبی آماده در بازار برای افراد مختلف با ویژگیهای فردی متفاوت مناسب نیست و این مسئله در بین ورزشکاران و افرادی که از ناراحتی های کف پا رنج می برند از حساسیت بیشتری برخوردار است.

وی گفت: با اهتمام به موارد فوق مرکز تخصصی ارزیابی ساختار پا در آزمایشگاه پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی آماده ارائه خدمات زیر به اقشار مختلف از جمله ورزشکاران، سالمندان و افرادی که از ناراحتی های کف پا رنج می برند می باشد.

شریف نژاد، ارزیابی تخصصی ساختار آناتومیکی پا و ناهنجاری های عضلانی- اسکلتی، بررسی وضعیت قوس های طولی و عرضی کف پا، و اندازه گیری و ارزیابی نقطه به نقطه و ارائه نقشه فشار کف پا از جمله فعالیت های این مرکز اعلام کرد.

وی ادامه داد: ارزیابی بیومکانیکی ناهنجاری های پا و خطوط کشش نیروی عضلانی، طراحی، ساخت و پرداخت کفی طبی متناسب با خصوصیات منحصر به پای هر فرد و مشاوره در خصوص استفاده از کفی های طبی و انتخاب کفش مناسب از دیگر اقدامات این مرکز است.

منبع : خبرگزاري ايرنا

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *