بازدید این صفحه: 636

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین وزارت بهداشت و پژوهشکده محیط زیست

تيتر

خبر،خبرجديد،اخبار روز دنيا،اخبارپزشكي،جديدترين هاي علم پزشكي،news,new news,good news,marizkhone,مريض خونه،تفاهم نامه

مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و پژوهشکده محیط زیست دانشگاه علوم پزشکی تهران تفاهم نامه همکاری در هشت ماده منعقد کردند.

  تغییرات آب و هوایی، ضرورت دارا بودن پیوست سلامت در طرح های بزرگ ملی، آفت کش ها، تدوین راهنماهای بالینی و طرح های تحقیقاتی ،محور بحث هایی بود که در جلسه انعقاد تفاهمنامه از سوی کارشناسان پژوهشکده محیط زیست دانشگاه علوم پزشکی تهران و مرکز سلامت محیط و کار به عنوان زمینه های همکاری بین دو طرف در این تفاهم نامه مورد توجه قرار گرفت.

بر اساس این گزارش در این تفاهمنامه مقرر شد تا مرکز سلامت محیط کار و پژوهشکده محیط زیست در زمینه مدیریت آفت کش ها شامل ۲۵ آفت کش مورد استفاده در کشور ، دخانیات، آموزش، پسماندها، پرتوها، پیوست سلامت، سامانه اطلاعات بهداشت محیط، آب، هوا، غذا و تغییرات آب و هوایی کشور همکاری داشته باشند.

همچنین همکاری طرفین در جهت همکاری های مشترک با سازمان جهانی بهداشت( WHO ) در بخش مطالعات کوهورت ، آلودگی هوا و تغییرات اقلیم بخش دیگری از مفاد این تفاهمنامه است.

گفتنی است ، محسن فرهادی معاون مرکز سلامت محیط و کار و علیرضا مصداقی نیا رییس پژوهشکده محیط زیست به عنوان نمایندگان اصلی پیگیری تفاهمنامه انتخاب شده و مقرر شد بر حسن اجرای تفاهمنامه نظارت کنند.

بازگشت

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *