بازدید این صفحه: 2166
بیمارستان امام علی ایلام سرابله -لیست بیمارستانهای استان ایلام

بیمارستان امام علی ایلام سرابله

بیمارستان امام علی ایلام سرابله

بیمارستان امام علی ایلام سرابله

بیمارستان امام علی ایلام سرابله

بیمارستان امام علی ایلام سرابله  / Emam Ali Hospital-Sarable/Bimarestan Emam Ali-Sarable

آدرس : ايلام ، شهرستان سرابله ، شيروان‌وچرداول‌ ، بيمارستان امام علي(ع)

تلفن : ۰۸۴۲۴۲۲۴۶۶۹

وب سايت: sarablehhospital.medilam.ac.ir

بیمارستان امام علی-ایلام-سرابله

 

 

 

مدیر کل دفتر بازرسی ،مدیریت عملکرد و امورحقوقی استان با ارسال یک تقدیرنامه از عملکرد و خدمات ارزنده سرکار خانم کریمی سرپرست بیمارستان در خدمت رسانی صادقانه به مردم شریف شهرستان ، تقدیر وتشکر بعمل آورد

——————————————————————————————————-

به گزارش ایلام بیدار به نقل از دیار زاگرس، “پرویز کولانی” فرماندار شهرستان چرداول گفت: بیمارستان امام علی(ع) سرابله تنها بیمارستان شهرستان محسوب می شود که در طرح نظام سلامت دارای امکانات بسیار خوبی شده است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر بیش از سه میلیارد ریال جهت تجهیز و نوسازی فضای فیزیکی بیمارستان هزینه شده است.

فرماندار شهرستان چرداول با اشاره به اینکه تا چند ماه آینده امکانات بیشتری در این بیمارستان نظیر بخش ای سی یو و سی سی یو مستقر می شود،افزود: برای این بخش نیز بالغ بر دو میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

کولانی گفت: هم اکنون این بیمارستان دارای امکانات و پزشک متخصص است و در آینده ای نزدیک هم کادر درمان و هم امکانات بیمارستان افزایش می باید.

وی تصریح کرد: در حال حاضر این بیمارستان ۹۶ تخت پذیرش بیمار دارد که در طرح نظام سلامت پنج پزشک متخصص و بخشهای آزمایشگاه، سونوگرافی و…نیز در آن فعال شده است.

کولانی با اشاره به طرح نظام سلامت در شهرستان چرداول گفت: این طرح باعث کاهش هزینه های مردم شهرستان شده و در آینده ای نزدیک خدمات مطلوب تری به مردم شهرستان ارائه می شود.

فرماندار شهرستان چرداول گفت: با ارائه خدمات مطلوب به مردم قطعا شاهد کم شدن رفت و آمد مردم شهرستان به مرکز استان برای خدمات پزشکی هستیم که این مهم بخشی از مشکلات را حل می کند.

——————————————————————————————————-

 

 

بیمارستان امام علی ایلام سرابله  -لیست بیمارستانهای استان ایلام

بیمارستان امام علی ایلام سرابله

فروش طرح گلدوزی
  1. احسان

    وضعیت بیمارستان سرابله نسبت به قبل بهتر شده . هنوز لازم است بیشتر رسیدگی شود. جا داره از زحمات متخصص قلب بیمارستان دکتر پیروزمند تشکر کنم که جان پدر اینجانب را نجات دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *