بازدید این صفحه: 866

وظیفه ی هورمونهای جنسی در اندازه سینه خانم ها چیست

در این پست درباره اندازه سینه خانمها اطلاعات کلی را بیان میکنیم. وظیفه ی هورمونهای جنسی در اندازه سینه چیست.

تمام خانم ها دوست دارند سینه هایی زیبا و خوش ترکیب داشته باشند. ولی فرصت دهید  پیش از اغاز آموزش تمرینات، مقداری از ساختمان بدنبرای شما توضیح دهیم. خانم ها،حتما میدانند که سینه هایتان از چربی و بافت های چربی دار شکل گرفته است ، شکل ویژه سینه ها و جایگاه خاصشان از طریق رباط های مخصوصی که بافت سینه ها را شکل داده  و آنها را حفاظت می کنند مشخص می شود. این رشته ها که به «رباطهای کوپر» شناخته میشوند در بازه زمانیه حاملگی و نیز افزایش سن  شل و یا کشیده می شوند و باعث آویزان شدن آنها می شود.وظیفه ی هورمونهای جنسی در اندازه سینه خانم ها چیست

هورمون های جنسی درطول دوره رشد و تکامل پستانها  و هم چنین در دوره بلوغ و تولید شیر از اهمیت بسیاری برخوردارند . استروژن در رشد و نمو غدد و مجاری پستان نقش داشته و پروژسترون محرک اصلی تغییر و تکامل سلولهای سازنده شیر می باشد. از اینرو سایز آنها بستگی به میزان چربی دارد که در آن ذخیره می کنید که آنهم به نوبه خود بستگی به ژنتیک، وزن، سلامتی و سن شما دارد. ماهیچه هایی که در زیر سینه ها قرار دارد، ماهیچه های سینه ای نامیده می شوند که برجستگی سینه ی شما را شکل می دهند.

*-علل هورمونی :

A: هورمون های فولیکولین-لوتئین : ( هر دوی ان ها از هورمونهای تخمدان هستند ) و در صورت کمبود آنها فقط با تجویز متخصص زنان باید استعمال شوند.

B: کم کاری تیرویید و هیپوفیز : نیز عامل بسیار نیرومندی محسوب میگردد. در کل کمبود هورمونهای تخمدان و هیپوفیز مولد کوچکی پستانهاست.

 *-لاغری مفرط : افراد لاغر بافت چربی در بدنشان بسیار  کم است و همچنین هورمونهای جنسی در بدن انها  کمتر از افراد عادی است که همین امر باعث کوچک بودن پستان می گردد .

* رژیم لاغری و سوء تغذیه : مخصوصا در خانم های چاقی که بدون برنامه علمی بطور ناگهانی شروع به کم کردن وزن می کنند چربیهای بدن کاهش می یابد و چون پستان نیز مقدار زیادی بافت چربی دارد کوچک می گردد و همچنین چروکیده و افتاده می شود. در این افراد چون کوچکی پستان بدنبال رژیم غذایی بوده است بنابراین با توقف رژیم غذایی وبرگشت به حالت عادی واستفاده از رژیم پر پروتیین مشکل فرد برطرف خواهد شد . البته ممکن است کمی افتادگی در پستانها باقی بماند

* ژنتیک : یکی از شایع ترین مورد کوچک بودن پستان خانم ها ژنتیک است. و معمولا به کرم ها و قرض های گیاهی پاسخ مناسبی نخواهد داد و این مواد به هیچ عنوان باعث رشد پستان نمی گردند

شما نمی توانید سایز سینه تان را تغییر دهید  (مگر با عمل جراحی)، اما می توانید با کار کردن روی عضلات سینه، آنها را بزرگتر، سفت تر و خوش ترکیب تر کنید.

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *