بازدید این صفحه: 1481

عمل جراحی بهنام صفوی موفقیت آمیز بود

عمل جراحی بهنام صفوی موفقیت آمیز بود

روز گذشته زمانی سخت برای بهنام صفوی و خانواده و دوستانش رقم خورد. این خواننده دوست‌داشتنی که به دلیل توده مغزی در بیمارستان بستری‌شده بود روز گذشته تحت عمل جراحی قرار گرفت.

میلاد لطیفی مدیر برنامه‌های این خواننده موسیقی پاپ اعلام کرد که بهنام صفوی پس از ۶ ساعت عمل سنگین، از بخش ریکاوری اتاق عمل خارج شد. خوشبختانه توده مغزی خوش خیم بوده و به‌طور کلی پاک‌سازی‌شده است. پزشک معالج بهنام، این عمل را خوب و موفقیت‌آمیز توصیف کرده است. از همه‌ی عزیزانی که بهنام صفوی را از نیایش‌هایشان بی‌نصیب نگذاشتند سپاسگزاریم و بی‌گمان لطف خداوند به خاطر همین دعاها، در کنار زحمات تیم پزشکی همراه باروحیه‌ی بالای بهنام، موجب بهبودی هر چه زودتر او خواهد شد.

2-عمل جراحی بهنام صفوی-عمل بهنام صفوی-بهنام صفوی-موفقیت امیز بودن عمل جراحی بهنام صفوی

بهنام صفوی از ۲ سال پیش توده مغزی داشته است که بیماری او به مرحله پیشرفته رسید و به همین خاطر پزشکان تشخیص دادند برای درمان این خواننده، دست به عمل جراحی بزنند.

سرپرست ارکستر «بهنام صفوی» گفت: احتمالا این خواننده پاپ کشورمان از ۴۸ ساعت تا یک هفته باید در آی سی یو به سر ببرد.

مهدی فردی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما درباره آخرین وضعیت بهنام صفوی افزود: تمام صحبت هایی که از ساعت ۷ شب دیروز به بعد بدون اطلاع من منتشر شده کذب است و بهنام صفوی از دیروز تاکنون در آی سی یو است و هنوز به بخش منتقل نشده است.

وی گفت: امروز عزیزان زیادی برای ملاقات با من تماس گرفته اند اما دکتر اجازه ملاقات به کسی نداده است و تنها تعداد کمی موفق به دیدن بهنام شدند که پدر و مادرش هم جزء همان ها بودند.

فردی افزود: عمل بهنام بسیار سخت بود زیرا تومور یک چهارم مغزش را در بر گرفته بود، از تمام مردم می خواهم برای این هنرمند کشور دعا کنند تا زودتر هوشیاری و سلامتی اش را به دست آورد.

بهنام صفوی خواننده پاپ کشور صبح دوشنبه ۲۹ تیر تحت عمل جراحی قرار گرفت و تا این لحظه به هوش نیامده است.

منبع: namnak و سلامت نیوز

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *