بازدید این صفحه: 1687
آدرس و مشخصات موسسه خیریه بهنام دهش پور

موسسه خیریه بهنام دهش پور

موسسه خیریه بهنام دهش پور

موسسه خیریه بهنام دهش پور-خیریه بهنام دهش پور

 

سایت : behnamcharity.org.ir

آدرس: 

دفتر مرکزی

فرمانیه – خیابان لواسانی – کوچه جباریان(فروردین) – کوچه مسجدی  – کوچه مرمری – پلاک ١٣

تلفن : ٢٢٢٠٨٧٩٧

 

شعبه بیمارستان شهداء

میدان تجریش – خیابان شهرداری – بیمارستان شهداء تجریش – ساختمان رادیوتراپی و آنکولوژی – طبقه دوم

تلفن  : ٢٢٧١٨٠٨٣

فکس : ٢٢٧٠٢٠٤٠

 

تاریخچه موسسه خیریه بهنام دهش پور:

موسسه خیریه بهنام دهش پور نام جوانی را بر پیشانی دارد که در سال ١٣٧٠ در سن هفده سالگی مبتلا به بیماری سرطان گردید و در آخرین دوره درمان، سال ١٣٧٤، دست سرنوشت او را راهی مرکز رادیوتراپی بیمارستان شهدا تجریش نمود. در آن موقع به شدت تحت تأثیر وضعیت ناگوار بیماران این مرکز قرار گرفت. بهنام با وجود بیماری سخت اقدام به برگزاری بازار خیریه در سال ١٣٧٤ نمود. این بازارچه در آپارتمانی قدیمی در خیابان پاسداران و با کمک خانواده و دوستانش برپا گردید. پس از آن با یاری دوستانش کنسرت پیانو را در فرهنگسرای ارسباران ترتیب داد و آخرین شب زندگیش را با فروش شمع‏های تزئینی به نفع بیماران نیازمند مبتلا به سرطان در خانه به پایان رساند.

 

عوائد حاصل از این برنامه‏ ها همراه با کمک‏های خانواده بهنام ، دوستان و سایر خیرین و نیکوکاران صرف تکمیل و تجهیز سالن انتظار بخش رادیوتراپی و اتاق بازی و کتابخانه کودکان بیماران شد که در سال ١٣٧٥ افتتاح گردید، زمانی که بهنام دیگر در جمع دوستان و یاران نبود.

 

در ادامه راه بهنام، جمعی از دوستان، خانواده و یاوران همراه نیت خیر او شدند و بنا بر پیشنهاد آقای دکتر حسین مدنی ریاست وقت بخش، در ساختمان نیمه تمام رادیوتراپی و انکولوژی دفتری برای همراهی هر چه بیشتر به منظور تکمیل و تجهیز این بخش به موسسه اختصاص دادند. در تاریخ ١٣٧٧/٩/١٩ تقاضای تأسیس موسسه خیریه بهنام دهش پور به هیئت موسسان خانم شهلا لاجوردی (مادر بهنام) ، آقای بهمن دهش پور (پدر بهنام) ، محمد لاجوردی (دایی بهنام) و آقای دکتر حسین مدنی(ریاست وقت بخش رادیوتراپی و انکولوژی بیمارستان شهدا تجریش و پزشک معالج بهنام)، با هدف کمک و مساعدت تأمین هزینه های درمانی بیماران مبتلا به سرطان و انجام کلیه امور خدماتی بر اساس نیاز و درخواست بخش سرطان بیمارستان های دانشگاهی و جلب همیاری و مشارکت مادی و معنوی مردم در حمایت از بیماران نیازمند و جذب نیروهای علاقمند و مردمی جهت ارائه خدمات درمانی و جانبی به افراد نیازمند و خانواده آنان داده شد. موسسه در تاریخ ١٣٧٩/١٢/١٣ به شماره ثبت ١٢٦٨٤ به ثبت رسمی رسید .

 

موسسه در تاریخ ١٣٧٩/١٢/١٣ پس از یکسال از درخواست تقاضای تاسیس با ١١ نفر هیئت امنا شروع به فعالیت رسمی نمود. اعضای هیئت امنا خانم ها نسرین احتشام دفتری، سوسن اکرامی، لیلی بهمن، نویده جورابچی، شهلا لاجوردی، بهمن دهش پور، فرزانه ذوالفقاری، دکتر حسین مدنی، مهرنوش مقبل، لیلا نخجوان، زیبا نامدار

 

اعضای هیئت مدیره (٥ نفر) در آن زمان خانم ها لیلی بهمن، شهلا لاجوردی، مهرنوش مقبل،  نسرین احتشام دفتری، فرزانه ذوالفقاری

اعضای علی البدل هیئت مدیره خانم ها نویده جواربچی و سوسن اکرامی

بازرسان خانم نیلوفر حیاط شاهی بازرس اصلی و خانم شوکت خرسندفر بازرس علی البدل

مدیر عامل: خانم لیلی بهمن

 

کلیه فعالیت های فوق از سال ١٣٧٩ به صورت داوطلبانه در دفتر موسسه واقع در بخش انکولوژی و رادیوتراپی بیمارستان شهدا تجریش به صورت رسمی ادامه پیدا کرد.

 

تغییرات سال ١٣٩٣

اعضای هیئت امنا: خانم ها لیلی بهمن، مهرنوش مقبل ، شهلا لاجوردی، نویده جورابچی، زیبا نامدار، فرزانه ذوالفقاری، لیلا نخجوان، نسرین احتشام دفتری و آقایان بهمن دهش پور، مهرداد مترجمی و دکتر حسین مدنی

 

تعداد اعضای هیئت مدیره (از ٥ نفر به ٧ نفر عضو اصلی افزایش یافت):

خانم ها لیلی بهمن، شهلا لاجوردی، مهرنوش مقبل، نسرین احتشام دفتری، منیره پور صادقی، نازنین دهش پور، نیلوفر حیاط شاهی

اعضای علی البدل هیئت مدیره: آقای علیرضا رفیعی طاری و خانم نویده جورابچی

بازرسان: آقای علی اصغر فرخ اصلی بازرس اصلی و  آقای مسعود بختیاری بازرس علی البدل

مدیر عامل: خانم لیلی بهمن

کلیه فعالیت های فوق به صورت داوطلبانه می باشد.

 

کانال-مریض-خونه ;hkhg

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *