بازدید این صفحه: 1307

ورود ۲۸۶ حاجی به فرودگاه امام خمینی (ره)

در حاشیه ورود نخستین کاروان حجاج به فرودگاه امام سپاسی سرپرست عملیات حج فرودگاه کشور در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: امروز سه پرواز از فرودگاه جده به دو فرودگاه امام خمینی (ره) و فرودگاه گرگان انجام خواهد شد و فرودگاه امام شاهد پذیرایی از حجاج دو پرواز خواهد بود.

ورود ۲۸۶ حاجی به فرودگاه امام خمینی (ره)

وی افزود: پرواز فرودگاه گرگان امشب ساعت ۲۳ انجام خواهد شد.

سرپرست عملیات حج فرودگاه کشور درباره هشدارهای وزارت بهداشت مبنی براحتمال ورود ویروس کرونا از طریق حجاج به کشور گفت: از ۱۹ فرودگاه کشور برگشت حجاج انجام می‌شود که در این ۱۹ فرودگاه به محض ورود حجاج در نقطه مرزی صفر، مسئولان وزارت بهداشت حضور دارند و در آنجا قرنطینه انسانی با تمامی امکانات لحاظ شده است و اگر چنانچه فردی مبتلا مشاهده شد قرنطینه و اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه تاکنون گزارشی مبنی بر مبتلا شدن حجاج به این ویروس اعلام نشده است، گفت: در حال حاضر درفرودگاه امام سه اتاق همراه با سه تخت، پزشک، تکنسین و وسائل و امکانات مجهز وجود دارد که به طور مثال یکی از وسائل مورد نیاز برای تشخیص این بیماری اندازه گیری درجه حرارت بدن است و در این اتاق وجود دارد.

سپاسی ادامه داد: مبنای دیگر برای تشخیص این ویروس خود اظهاری خود حجاج دیگری از طریق اعلام مدیر یا روحانی کاروان است.

وی خاطرنشان کرد: امروز ۸۰۰ حاجی وارد کشور می‌شوند که ۳۰۰ نفر از آن‌ها مربوط به گرگان و ۵۰۰ نفر آن مربوط به فرودگاه امام خمینی است.

/مریض خونه/

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *