بازدید این صفحه: 1020

کارهایی که باشگاه پرسپولیس برای خانواده نوروزی خواهد کرد

به گزارش مریض خونه و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،مصطفی قنبرپور ،گفت: ما بازیکن ارزنده‌ای را از دست دادیم. اعضای هیأت مدیره به دنبال این هستند که حق و حقوق هادی نوروزی را طبق قانون، تقدیم همسرش کنند. همچنین ‌تسهیلاتی برای فرزندان وی در نظر گرفته شود.

کارهایی که باشگاه پرسپولیس برای خانواده نوروزی خواهد کرد

قنبرپور درخصوص شایعه حضور نویدکیا در تیم پرسپولیس بیان کرد: جلسه کمیته فنی طبق روال همیشگی روز یکشنبه برگزار می‌شود و در این جلسه در مورد جذب بازیکن جدید برنامه تمرینات تصمیم‌گیری می‌شود.
مربی پرسپولیس درخصوص وضعیت ‌کاپیتانی پرسپولیس گفت: ما باید از مسائل احساسی دور شویم و با بازی‌های خوب، روح هادی را شاد کنیم. همچنین موضوع بستن یا ‌نبستن بازوبند در اختیار ما نیست و طبق قانون باید یک نفر بازوبند را ببندد.
وی در مورد اینکه باشگاه پرسپولیس در مراسم شب هفت هادی نوروزی شرکت می‌کند یا نه ؟تصریح کرد: مراسم ختم مرحوم نوروزی همچنان در شمال ادامه دارد. آماده‌سازی ما عقب افتاده است بنابراین برخی از بازیکنان با صلاحدید برانکو می‌توانند در مراسم شرکت کنند اما تمام اعضای تیم به این مراسم نمی‌روند.
قنبرپور در پایان در مورد پوشیدن پیراهن مشکی خاطرنشان کرد: طبق برنامه ما مقابل صبای قم با پیراهن مشکی وارد مسابقه می‌شویم اما در بازی‌های بعدی باید شرایط را بسنجیم چرا که حریفان ما حق و حقوقی دارند.
/مریض خونه/
فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *