بازدید این صفحه: 8997
لیست بیمارستانهای استان اصفهان

بیمارستان سیدالشهداء سمیرم اصفهان

بیمارستان سیدالشهداء (ع)سمیرم-اصفهان

بیمارستان سیدالشهداء سمیرم اصفهان

بیمارستان سیدالشهداء سمیرم اصفهان /Seyed Shohada Semirom-Esfahan/Bimarestan Seyed Sohada-Esfahan

آدرس : خیابان قدس، انتهای بلوار آبشار، بیمارستان سیدالشهدا

تلفن : ۲۰-۳۲۲۷۶۱۳-۰۳۲۲

وب سایت  : semhospital.mui.ac.ir

ریاست بیمارستان : دکتر کاوک حجاب .متخصص جراحی عمومی

مدیر بیمارستان : سرکار خانم پیروزی

—————————————-

قهرمان جهان مدال طلای خود را به بیمارستان سیدالشهدا(ع) سمیرم اهدا کرد

به گزارش پایگاه خبری سمنا وی که چند مدال معتبر بین اللملی را در کارنامه دارد، در اقدامی ارزشی، مدال طلای مسابقات جهانی ترکیه را برای ارتقاء تجهیزات و امکانات بیمارستان سید الشهدا شهرستان سمیرم اصفهان به این بیمارستان تقدیم کرد.

شهربانو منصوریان در مورد اهدای یکی از مدال‌های خود به بیمارستان شهر زادگاهش اظهار داشت:  در جشن خیریه ای که در بیمارستان سمیرم برگزار شد بنده نیز به عنوان میهمان دعوت شدم و در این جشن تصمیم گرفتم که مدال طلای مسابقات جهانی ترکیه را برای تجیهز بیمارستان فوق تقدیم کنم.

وی افزود:خوشبختانه دانشجویان علوم پزشکی درصدد خرید این مدال هستند و قرار است درآمد آنرا برای تجهیز بخش ICU  و سونوگرافی بیمارستان هزینه کنند.

منصوریان ادامه داد: این مدال، مدال طلای من در مسابقات جهانی ترکیه در سال ۲۰۱۱ است که پول فروش آن را صرف بخش ICU و یا سونوگرافی خواهد شد.

قهرمان جهان در سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۳ در مورد روند تمرینات خود برای مسابقات جهانی پیش رو گفت: در سمیرم مشغول تمرین و مرور تکنیک‌ها و تاکتیک‌های خود طبق برنامه قبلی هستم و روی نقاط ضعف و قوت خود کار می‌کنم. قرار است در آینده نزدیک با خواهرم برای تمرین و شرکت در لیگ چین عازم این کشور شویم.

منصوریان در پایان گفت: برخی از پزشکان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هم برای خرید این مدال ابراز علاقه کرده‌اند که امیدوارم مدالم هرچه زودتر به فروش برسد و انشاالله توانسته باشم با این کار برای شهرستان سمیرم و بیمارستان آن قدمی برداشته باشم.

———————–

 

بیمارستان سیدالشهداء سمیرم اصفهان

بیمارستان سیدالشهداء سمیرم اصفهان

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *