بازدید این صفحه: 3959

دکتر محمد علی بیات شهبازی

دکتر محمد علی بیات شهبازی

Dr.MohammadAli Bayat Shahbazi

تخصص : فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

شماره نظام پزشکی : ۲۹۰۶۳

 دکتر محمد علی بیات شهبازی دارای مدرک فوق تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی میباشند و از نظر انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران ، مراجع قانونی و وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی بعنوان جراح پلاستیک شناخته می شوند.

دکتر محمد علی بیات شهبازی -آدرس مطب دکتر محمد علی بیات شهبازی-تلفن مطب دکتر محمد علی بیات شهبازی-سایت دکتر محمد علی بیات شهبازی-Dr. Bayat Shahbazi

آدرس مطب دکتر محمد علی بیات شهبازی

روزهای زوج : میدان ونک ، خیابان گاندی شمالی ، نبش شریفی (خشایار) ، ساختمان پزشکان گاندی ، پلاک ۸ ، واحد ۱ ،طبقه همکف

تلفن تماس : ۸۸۶۷۴۸۸۶ و ۸۸۶۷۳۹۲۴ و ۸۸۶۷۳۹۲۵

موبایل : ۰۹۱۲۳۳۹۳۴۲۲

روزهای فرد : تهران ، سعادت آباد ، میدان کاج ، ساختمان کاج واقع در نبش خیابان نهم ، پلاک ۱ ، واحد ۱۱ ، طبقه دوم

تلفن تماس : ۲۲۱۱۸۹۲۴ و ۲۲۱۱۸۹۲۳

موبایل: ۰۹۱۲۸۱۸۲۴۱۷

ایمیل پشتیبانی و ارتباط با دکتر بیات شهبازی:drbayats@drbayatshahbazi.com

مچنین می توانید با استفاده از شماره زیر و از طریق نرم افزار وایبر و تلگرام سئوالات خود را مطرح نمایید  : ۹۳۵۳۹۰۵۷۳۴ +۹۸

سایت دکتر محمد علی بیات شهبازی : www.drbayatshahbazi.com

.

سایت انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران : www.plasticsurgeons.ir

.

بیوگرافی دکتر محمد علی بیات شهبازی

دکتر محمد علی بیات شهبازی ( Dr Mohammad Ali Bayat Shahbazi ) متولد ۱۳۴۴ در سال ۱۳۶۱ در رشته پزشکی دانشگاه تهران پذیرفته شدند و در سال ۱۳۶۸ پس از اتمام دوره دکتری عمومی در همان سال دوره دستیاری جراحی عمومی را در دانشگاه تهران آغاز نموده و در سال ۱۳۷۲ فارغ التحصیل گشتند ، ایشان پس از ۷ سال کار و تجربه در استان بوشهر در امتحان ورودی فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی سال ۷۹ پذیرفته شدند و پس از گذراندن دوره سه ساله در سال ۱۳۸۲ با کسب رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی ایران ( رشته فوق تخصص جراحی پلاستیک زیبایی و ترمیمی ) و رتبه دوم بورد فوق تخصصی رشته جراحی پلاستیک و زیبایی در سطح کل ایران ( Cosmetic and Plastic Surgery ) فارغ التحصیل گردیده و دوره تکمیلی لیزر را در کشور انگلستان سپری نمودند ، لذا ایشان پس از گذراندن چندین سال کار مداوم در استان های لرستان ، بوشهر ، قم و نزدیک ۱۵ سال جراحی در تهران هم اکنون با کوله باری از تجربیات و توانایی های لازم در جراحی های ترمیمی ، جراحی زیبایی ، جراحی بینی ، فک و صورت ، سینه و شکم و اندام ، جراحی میکروسکوپی و کاشت مو و … آماده ارائه خدمات پزشکی در زمینه های فوق به هم میهنان گرامی و مراجعین بزرگوار بین المللی میباشند.

سخنی چند از زبان دکتر بیات شهبازی درباره علم و هنر جراحی زیبایی:

خداوند زیباست و زیبایی را دوست دارد

جراحی زیبایی تلفیق علم و هنر است

علاقه انسان به زیبایی یک حس خدادادی می باشد و هیچ گاه ملامت پذیر نیست. به عنوان مثال جراحی زیبایی بینی، با اصلاح نقطه مرکزی صورت در افراد می تواند زندگی افراد را به سمت بهبودی تغییر دهد و اعتماد به نفس از دست رفته را به فرد بازگرداند. دیگر نیازی نیست که شخصی مدت ها یک بینی بزرگ و دِفرمه را تحمل نماید و دیگر زمانی نیست که کسی به علت داشتن یک عیب ظاهری در بینی یا اندام دیگر مورد عیب جویی دیگران قرار گیرد و از آن رنج برد. دیگر نباید خانمی پس از زایمان به علت از دست دادن زیبایی و تناسب اندام خود دچار نگرانی، یاس و یا افسردگی گردد، از دست دادن تناسب اندام یک فرایند طبیعی است که به مرور زمان بر اثر زایمان – بالاتر رفتن سن – چاق یا لاغر شدن – بیماری و غیره ممکن است پیش بیاید به زبانی دیگر مثل هر قسمت بدن که ممکن است دچار بیماری گردد زیبایی و تناسب اندام هم می تواند دچار بیماری گردد و آن از دست دادن فرم طبیعی بدن است و همانگونه که برای بیماری های دیگر باید چاره اندیشی کرد در این مورد نیز به کمک جراحی زیبایی به راحتی می توان زیبایی و فرم طبیعی را به اندام بازگرداند و این رویای همیشگی را به واقعیت نزدیک ساخت. جراحی پلاستیک و زیبایی دست یابی به این امر را در هر زمینه ممکن ساخته است.

فروش طرح گلدوزی
  1. پینگ: لیست جراحان پلاستیک و زیبایی تهران - مریض خونهمریض خونه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *