بازدید این صفحه: 3456
تأثیر ویاگرا در زنان

تأثیر ویاگرا در زنان

تأثیر ویاگرا در زنان

تأثیر ویاگرا در زنان :  تحقیق جدیدی توسط  دکتر Laura Berman در یکی از دانشگاه های شیکاگو انجام گرفته  است که نشان می دهد جادوی قرص آبی برای زنان نیز موثر است. به قول سایت رسمی فایزر، داروی مشتق و ژنریک از وایگرا با نام Flibanserin توسط مراکز بهداشتی فدرال امریکا تصویب شده است

طبق این پژوهش  با مشارکت ۲۰۲ زن میانسال که از کمبود میل جنسی شکایت داشتند صورت پذیرفته است. در مجموع، شرکت کنندگان در این تحقیق کلینیکی اظهار داشته اند که خوردن قرص وایگرا به افزایش میل جنسی، احساس تحریک در آلت تناسلی و بهتر و کامل تر شدن تجربه ارگاسم شان موثر بوده است.

تأثیر ویاگرا در زنان

تأثیر ویاگرا در زنان

 

طبق نظر  دکتر برمن، بیشتر از ۵۰ میلیون زن امریکایی از یکی از انواع اختلال جنسی درعذاب هستند. ایشان تاکید دارند که این دارو برای زنانی مفید است که در یک رابطه زناشویی به سر می برند و قبلا میل جنسی به شریک شان داشته اند ولی دچار اختلال شده است. او می گوید وایگرا نمی تواند کمبود محبت یا رابطه عاطفی که وجود ندارد را تامین کند.

سن متقاضیان اصلی وایگرا، مردان بین ۴۰ تا ۶۰ ساله ها است که مشکل سفت نشدن آلت تناسلی ( اختلال نعوذ) دارند.  وایگرا در بیش از ۸۵ درصد موارد، می تواند آلت تناسلی را برای رابطه جنسی کامل، آماده سازد. مصرف این داروی پر طرفدار، به سنین جوانتری از مردان نیز سرایت کرده است.

وایگر یا سیلدنافیل مدتی است که قیمتش به نصف رسیده است. بیشتر به خاطر اینکه امتیاز تولید آن برای سازنده اولیه اش « فایزر» منقضی شده است و کمپانی های دیگر نیز وارد بازار عرضه و رقابت شده اند.

مصرف وایگرا در جهان افزایش یافته است. به عنوان مثال مردان انگلیسی ۲۵ درصد بیشتر از سال قبل، برایشان نسخه وایگرا پیچیده شده است. در اکثر کشورها، می توان به شکل های مختلف ( اینترنتی و بازار سیاه ) این قرص آبی را خرید ولی معمولا دکتر عمومی خانوادگی می تواند و بهتر است آن را تجویز کند.

تأثیر ویاگرا در زنان

تأثیر ویاگرا در زنان

سازندگان قرص اعلام کرده اند که می توان هر روز این قرص را استفاده کرد ولی مراکز پزشکی ترجیح می دهند بیشتر از یکبار در هفته مصرف نشود.

 

 

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *