بازدید این صفحه: 7689

نوبت دهی اینترنتی بیمارستان محب کوثر تهران

نوبت دهی اینترنتی بیمارستان محب کوثر تهران

Nobat Dehi Interneti Bimarestan MohebKowsar Tehran

 

بيمارستان حضرت فاطمه محب كوثر

 

آدرس : تهران ، خيابان سيد جمال الدين اسد آبادي ، خيابان بيست و سوم ،خيابان شهيد فراهاني پور ، ضلع شمالي پارك شفق ، بيمارستان حضرت فاطمه (محب كوثر)

تلفن : ۴۲۷۰۲

تلفن اورژانس : ۸۸۵۵۳۷۰۹

پذيرش درمانگاه :  ۱-۱۸۸۳۸۶۱۵۰

پذيرش بيماران بستري : ۸۸۷۲۶۹۰۱

وب سايت : http://fatimahospital.moheb.com

ايميل : fatimahospital@moheb.com

فكس :۸۸۵۵۷۴۵۷

 

     ~~~~~~  ~~~~~~   ~~~~~~  ~~~~~~  ~~~~~~~  ~~~~~~~  ~~~~~~~~  ~~~~~~~~

 

جهت رزرو نوبت کلیک نمایید

زمابندی نوبت ها به صورت تقریبی می باشد لطفا یک ساعت قبل از زمان مشخص شده در درمانگاه حضور داشته باشید

               ×××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××

بيمارستان حضرت فاطمه محب كوثر

موسسه غیرانتفاعی «محب» (موسسه حمایت از بیمار)، یکی از موسسه های موفق موسسه ایرانی در زمینه سرمایه‌گذاری غیرانتفاعی در حوزه درمان محسوب می‌شود. بنیان‌گذاران این موسسه، در سال ۱۳۸۳، مدل سرمایه‌گذاری‌های غیرانتفاعی خود را به شکلی طرح‌ریزی کردند که علاوه بر توسعه سرمایه‌گذاری غیرانتفاعی در حوزه درمان، به بهبود بهره‌وری در بیمارستان‌های دولتی کشور هم کمک کنند. این موسسه با نگرش ایجاد مشارکت بین بخش دولتی و خصوصی(PPP) و دستیابی به مدل مشارکتی مطلوب جهت همسوسازی نقاط قوت بخش دولتی و خصوصی و حذف نقاط ضعف آنها همکاری خود را با دانشگاه علوم پزشکی تهران آغاز نمود.

این نوع مشارکت که سابقه طولانی و درخشانی در بسیاری از کشورهای جهان علی الخصوص استرالیا و انگلستان دارد نه تنها بستر مناسبی را برای نوسازی امکانات و زیرساخت های دولتی فراهم می کند، بلکه به مرور زمان اقتصاد دولتی را بطور کاملا منطقی به سمت خصوصی شدن سوق می دهد.

از سوی دیگر موسسه غیرانتفاعی محب با علم به این موضوع که سیستم بهداشت و درمان کشور با وجود بهره مندی از پتانسیل علمی و پژوهشی بسیار بالا، در عرصه مدیریت خدمات دچار بحران است بطوریکه دریافت خدمات مطلوب منوط به هزینه های بسیار زیاد می باشد و بیماران کم درآمد قادر به استفاده از خدمات با کیفیت نمی باشند، اقدام به ابداع سبک نوینی در عرصه مدیریت خدمات درمانی نمود تا بتواند به شعار خود یعنی درمان مطلوب برای همه جامع عمل بپوشاند.

موسسه محب، در کنار فعالیت‌های سرمایه‌گذاری خود، فعالیت‌های پژوهشی متعددی هم در حوزه ارتقای بهره‌وری «مدیریت بیمارستانی» انجام داده و به بررسی تجربیات موفق در کشورهای مختلف جهان در حوزه سرمایه‌گذاری‌های غیردولتی در حوزه بهداشت و درمان پرداخته است و تلاش میکند با بهره گیری از تجربیات ناب جهانی در عرصه بهداشت و درمان در جهت کاهش هزینه ها و افزایش کیفیت خدمات قدم های موثری را بردارد.

 

 

 

 

 

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *