بازدید این صفحه: 26034

نوبت دهی اینترنتی بیمارستان فارابی تهران

نوبت دهی اینترنتی بیمارستان فارابی تهران

Nobat Dehi Interneti Bimarestan Farabi Tehran

 

بیمارستان فارابی تهران

 

آدرس:تهران،خیابان کارگر جنوبی،میدان قزوین،بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشکی فارابی

تلفن: ۱۴-۵۵۴۰۰۰۰۳

تلفن گویا: ۵۵۴۲۱۰۸۰

وب سایت:   www.farabih.tums.ac.ir

ایمیل:   farabih@tums.ac.ir

کدپستی:۱۳۳۶۶۱۶۳۵۱

 

×××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××

 

 

 

راهنمای پذیرش اینترنتی :

با توجه به فوق تخصصی بودن بیمارستان ، خواهشمند است حتی الامکان جهت بیماریهای ساده چشمی به این بیمارستان مراجعه نفرمایید .
شما می توانید علاو ه بر دریافت نوبت از سامانه اینترنتی بیمارستان ، در تمامی ساعات ، توسط شماره تلفن ۵۵۴۲۱۰۸۰ نوبت خود را رزرو نمایید .
لطفا قبل از دریافت نوبت به نکات ذیل توجه فرمایید :
۱- کارت ملی بیمار را جهت اعلام در سامانه به همراه داشته باشید.
۲- هنگام مراجعه به بیمارستان ، کارت ملی بیمار را به همراه داشته باشید.
۳- به دلیل محدود بودن نوبتهای ارائه شده خواهشمند است بعد از ثبت نوبت در تاریخ مقرر به بیمارستان مراجعه فرمایید . تا نوبت دیگر بیماران دچار مشکل نگردد .
۴- در صورت مراجعه به سایت یا سامانه تلفنی و عدم وجود نوبت ، می توانید بعد از ساعت ۲۴ همان روز جهت ثبت نوبت های جدید ارائه شده به سامانه مراجعه فرمایید .

 

 

 

 

جهت رزرو نوبت کلیک نمایید

 

 

 

 

×××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××

تاریخچه بیمارستان فارابی تهران

قدمت بیمارستان فارابی به سال ۱۳۰۰بر می گردد ، باغ حاج معدل شیرازی خریداری و به آسایشگاه شهرداری اختصاص یافت . آسایشگاه بعدا به کارخانه تبدیل گردید . سپس بیماران موسسات خیریه مانند دارالایتام و دارالمساکین را در این محل جا دادند و بنام مریضخانه فقرا موسوم شد.
بعد از مدتی بیماران به
 بیمارستان بلدیه منتقل و محل مذکور به کارخانه برق بخش ۱۰ اختصاص یافت .
این
 وضع چند سال ادامه داشت تا اینکه در دارالمساکین تیفوس شیوع یافت ، ناگزیر چند تخت درمحوطه قرار داده و بیماران تیفوسی را در آن بستری کردند و نام مریضخانه نمره ۲ را برآن نهادند .
بعد از پایان همه گیری تیفوس ، بخشهای طبی و جراحی در مریضخانه دائر گشته و درمانگاههای مختلف پزشکی، جراحی و دندانپزشکی، بخش و درمانگاه بیماریهای گوش و حلق و بینی و داروخانه در آن تشکیل شد. در سال ۱۳۱۹ ،به صورت یک بیمارستان مجهز به دانشکده پزشکی ملحق گردید .

فروش طرح گلدوزی
  1. تارک

    سلام.با عرض احترام.یک سوال پزشکی داشتم.چشم من چند ماهیه یه خط قرمز افتاده رو قسمت سفید.ایا این خطرناک هست؟نمیدانم دلیلش چی هست.به یکباره متوجه شدم.لطفا راهنمایی میفرمایید.

  2. علیرضا

    سلام من چشمم رو عمل اسرابیسم انجام دادم و بعد عمل مراجعه کردم پیش آقای صادقی قسمت تنبلی چشم به من گفتن برای بعد عید دوباره مراجعه کنم شماره تلفن دادن که روزهای چهارشنبه به همون قسمت مراجعه کنم شماره رو گم کردم قسمت تنبلی چشم نداره تو نوبت دهی من چیکار کنم؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *