بازدید این صفحه: 871
سامانه 190 را به خاطر بسپارید ,ادغام خدمات درمان معتادان در شبکه بهداشتی کشور,علی اکبر سیاری معاون بهداشت وریر بهداشت,بیماری های واگیر,نرخ باروری درسال جاری

سامانه ۱۹۰ را به خاطر بسپارید

سامانه ۱۹۰ را به خاطر بسپارید

علی اکبر سیاری معاون بهداشت وریر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت در نوروز ۹۵ سامانه ای راه اندازی خواهد شد که پاسخگوی تمام سوالات مربوط به بهداشت خواهد بود .

علی اکبر سیاری در همایش معاونان بهداشت دانشگاه های علوم پزشکی کشور در دانشگاه علوم پزشکی ایران ؛ اضافه کرد:  علاوه بر این سامانه هزار نفر در سراسر کشور نظارت بر بهداشت اماکن عمومی و فروشگاههای مواد غذایی را به عهده خواهند گرفت .

سیاری همینطور از تشکیل ستاد ساماندهی بهداشت محیط وزارت بهداشت با حضور مدیر کل مبارزه با بیماری های واگیر و رییس مرکز سلامت محیط وزارت بهداشت خبر داد.

سیاری درخصوص  برنامه های حوزه تغذیه نیز گفت: کار غنی سازی نان و شیر با ویتامین دی و اسید فولیک و در آینده ویتامین های دیگر با قوت دنبال می شود.

سامانه 190 را به خاطر بسپارید

سامانه ۱۹۰ را به خاطر بسپارید

وی گفت: طی یکسال گذشته معادل ۵۷ میلیارد ریال مکمل در روستاها توزیع شده است.
وی دریاره شیوع استعمال دخانیات نبز بیان کرد : ۵۱٫۲ درصد دانش آموزان سابقه مصرف قلیان دارند و ۳۱ درصد آنها سیگار کشیده اند.

سیاری معاون بهداشت وزیر بهداشت گفت: پیشنهادی، هم برای ادغام خدمات درمان معتادان در شبکه بهداشتی کشور مطرح شده که پیگیری می گردد.

وی تاکید کرد: دیگر هیچ مجوز ارائه قلیان در کشور صادر نمی شود و صدور چنین مجوزی جرم است.

سیاری معاون وزیر بهداشت با اشاره به سیاستگذاری جمعیتی نیز گفت: با اجرای، شعار فرزند کمتر، زندگی بهتر از سالهای گذشته امروز نرخ رشد جمعیت به ۱٫۵ رسیده در حالی که نرخ باروری زیر ۲ خطرناک و کمتر از نرخ جایگزینی میباشد.

سامانه 190 را به خاطر بسپارید

سامانه ۱۹۰ را به خاطر بسپارید

منبع : مشرق نیوز

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *