بازدید این صفحه: 1119
مضرات مصرف شامپوی سر ,درمان شوره سر,درمان خارش سر,درمان خارش سر بعد از شستن موها,علت استفاده نکردن محققان از شامپو

مضرات مصرف شامپوی سر

مضرات مصرف شامپوی سر

 

 

محققان مخالف استفاده از شامپو اظحار دارند که ،خود از مواد طبیعی چون جوش شیرین و سرکه سیب برای شستن موها استفاده می کنندو آن را برای دیگران نیز توصیه می کنند ،آنها معتقدند که موها اگر روغن طبیعی خود را حفظ نمایند دیگر احتیاجی به استفاده از مواد مصنوعی حالت دهنده ی مو نیست.

موی انسان و حتی حیوانات از پروتئین ساخته شده است و در ریشه آنها غدد چربی وجود دارد که سبب چرب ماندن مو و مقاومت در برابر شکستگی می شود.

یک متخصص پوست در نیویورک بیان می کند که استفاده از شامپو ها بستگی به جنس موی افراد دارد که برای بعضی سازگار و بعضی دیگر ناسازگار می باشد.

مضرات مصرف شامپوی سر

مضرات مصرف شامپوی سر

متخصصی دیگر اضحار دارد که اگر افراد برای حالت دادن به موهای خود از مواد مصنوعی استفاده نکند به طبع آن دیگر احتیاجی به پاک کردن این مواد مصنوعی از موهایشان را ندارند.

اما تنها مواد مصنوعی چون ژل ؛ اسپری حالت دهنده دلیل بر استفاده از شامپو ها نیستند زیرا افراد نیاز به پاک کردن موها از گردوغبار و عرق خشک شده و همینطور روغن مو دارند زیرا چنین موادی هم جذب پوست سر می شوند.

متخصص دیگر عقیده دارد که محصولات خانگی نمتوانند هماند شامپو ها پوست سر را تمیز نمایند.

به عقیده ی این متخصص مبتلا شدن به عفونت و قارچ در بین افرادی که موهای خود رات با شامپو نمیشویند بیشتر از دیگر افراد است.

شامپوها خارش و جوش های موجود در پوست سر را از بین می برند و حساسیت و شوره سر را درمان میکنند. ولی در حال حاضر نظر دقیقی در باره  این که چند بار در هفته باید سر را با شامپو شست، در دست نیست.

 

مضرات مصرف شامپوی سر

مضرات مصرف شامپوی سر

 

منبع : ایرنا

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *