بازدید این صفحه: 1487
رضا حسین‌زاده گوینده خبر در بیمارستان بستری شد ,علت بستری شدن رضا حسین زاده,بیماری رضا حسین زاده,بیوگرافی رضا حسین زاده, رضا حسین‌زاده گوینده خبر

رضا حسین‌زاده گوینده خبر در بیمارستان بستری شد

رضا حسین‌زاده گوینده خبر در بیمارستان بستری شد

 

 

رضا حسین زاده گوینده خبر صدا و سیمای جموری اسلامی ایران به دلیل سکته قلبی در بیمارستان بستری شد.

رضا حسین زاده حال خود را خوب تشریح کرد و گفت : بسیاری می‌گویند به خاطر استرس خبر دچار این عارضه شده‌ام در حالی که برای ما، استرس خبر مساوی است با عشق.

رضا حسین‌زاده در حال حاضر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان پارسیان بستری می باشد. حسین زاده در حال حاضر گویندگی خبر ساعت ۱۴ تلویزیون را برعهده دارد.

رضا حسین زاده درمورد بیماری اش گفت : مختصری مشکل قلب داشتم که به یادگار از عملیات جنگ برایم مانده است، اما خوشبختانه رد و برطرف شد.

حسین زاده اشاره کرد :  تا دو روز دیگر دوباره به سرکارم برمی‌گردم. به این علت که  استراحت من در خبر است. استرسی که شما از آن صحبت می‌کنید برای ما گویندگان خبر عشق است.

رضا حسین زاده در سن ۱۷ سالگی عازم جبهه های جنگ شده بود و می گوید هم اکنون که ۵۰ سال دارم اگر بار دیگر لازم باشد داوطلبانه به خط مقدم می روم.

حسین‌زاده همچنان بیان کرد: هنوز هم همان تفکر ۱۷ سالگی‌ام را دارم و دوست دارم داوطلبانه به عملیات جنگی بروم. به هر حال همین حالا هم که عوارض رفتن به دفاع مقدس منجر به ناراحتی جسمی‌ام شده است باز هم آماده هستم بروم.

رضا حسین‌زاده گوینده خبر در بیمارستان بستری شد

رضا حسین‌زاده گوینده خبر در بیمارستان بستری شد

حسین زاده در این خصوص ادامه داد : هنوز هم همان تفکرات ۱۷ سالگی ام را دارم دوست دارم داوطلبانه به عملیات جنگی بروم در هر حال همین الان هم که عوارض رفتن به دفاع مقدس منجر به ناراحتی جسمانی ام شده است باز هم آماده هستم که بروم.

این گوینده پیشکسوت خبر صداوسیما همچنین درباره سال‌های ورودش به صداوسیما نیز یادآور شد: از بچگی وارد سازمان صداوسیما شدم. ۱۹سالم بود که به سازمان آمدم. ابتدا با اخبار علمی – فرهنگی شبکه دو شروع کردم، پس از آن اخبار شبانگاهی، آن سوی خبر، خبر ساعت ۱۹ و هم اکنون اخبار ساعت ۱۴ را گویندگی می‌کنم .

رضا حسین زاده خاطر نشان کرد از بچگی به سازمان صداوسیما وارد شدم.در اصل ۱۹ سالم بود که به سازمان وارد شدم ؛نخستین بار با اخبار علمی-فرهنگی کارم را آغاز کردم ؛ بعد از آن اخبار شبانگاهی، آن سوی خبر، خبر ساعت ۱۹ و هم اکنون اخبار ساعت ۱۴ را گویندگی می‌کنم.

رضا حسن زاده می گوبد : هر وقت نفس‌هایم دربیاید حاضرم در خدمت خانواده صداوسیما باشم و امیدوارم که بتوانم خدمت کنم.

 

رضا حسین‌زاده گوینده خبر در بیمارستان بستری شد

رضا حسین‌زاده گوینده خبر در بیمارستان بستری شد

منبع : ایسنا

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *