بازدید این صفحه: 987
سامانه تلفنی 190 راه اندازی شد ,راه اندازی سامانه تلفنی 190,لی اکبر سیاری معاون بهداشت وریر بهداشت,فعال شدن سامانه تلفنی 190,سامانه تلفنی 190

سامانه تلفنی ۱۹۰ راه اندازی شد

سامانه تلفنی ۱۹۰ راه اندازی شد

 

همانطور که چند ماه پیش اعلام شده بود سامانه ۱۹۰ برای ثبت شکایات بهداشتی در سال ۹۵  راه اندازی خواهد شد،معاون وزیر بهداشت دکتر علی اکبر سیاری از فعال شدن این سامانه خبر داد.

بر این اساس علی اکبر سیاری معاون بهداشت وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی خبر از فعال شدن سامانه تلفنی ۱۹۰ برای ثبت و پیگیری شکایات مردم از تخلفات بهداشتی اماکن عمومی شامل اغذیه فروشی ها و اماکن تفریحی … داد.

علی اکبر سیاری گفت : سامانه تلفنی ۱۹۰ در وزارت بهداشت برای رسیدگی و ثبت  شکایات مردم از رستورانها، اغذیه فروشی ها، تخلفات مربوط به مواد غذایی، تخلفات مربوط به آلودگی های محیطی فعال گردید .
معون وزیر بهداشت دکتر سیاری افزود : همه مردم از سرتاسر کشور می توانند در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی چون عرضه مواد غذایی فاسد، تاریخ گذشته، مواد غذایی غیر مجاز، موارد نگهداری نامناسب از مواد غذایی را به این سامانه اطلاع دهند و شکایت خود را اعلام نمایند تا در سریع  ترین زمان به این موارد رسیدگی شود .

سامانه تلفنی 190 راه اندازی شد

سامانه تلفنی ۱۹۰ راه اندازی شد

افزون  بر آن در صورت مشاهده تخلفات حرفه ای و رعایت نکردن اصول بهداشت حرفه ای مانند نور و فضای شغلی نامناسب در مشاغل مختلف همچنین تخلفاتی مانند آلودگی صوتی، ایجاد آلودگی هوا یا خاک، دفع نامناسب پسماندها و رعایت نکردن اصول بهداشت حرفه ای را به  سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند.

همچنین تخلفاتی که در مراکز تفریحی و ورزشی روی می دهد مانند رعایت نکردن اصول بهداشتی یا عرضه غیر مجاز مواد دخانی، دوپینگی در استخرها، باشگاه های ورزشی ، آرایشگاه ها و هتل ها ، در تماس با این مرکز پیگیری می گردد .

کارشناسان بهداشت محیط در سامانه ۱۹۰ در صورتی که موارد ارجاع شده اورژانسی باشد در کوتاه ترین زمان به آن رسیدگی می کنند و در صورتی که اورژانسی نباشد با ارائه کد پیگیری و زمان رسیدگی امکان پیگیری موضوع را به شهروندان می سپارند .

سامانه تلفنی 190 راه اندازی شد

سامانه تلفنی ۱۹۰ راه اندازی شد

منبع : ایرنا

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *