بازدید این صفحه: 1020
خواص شگفت انگیز سفیده تخم مرغ ,علت ابتلا به فشار خون,مقابله با فشارخون,درمان فشارخون بالا, پیشگیری از ابتلا به اضافه وزن,خواص درمانی سفیده تخم مرغ

خواص شگفت انگیز سفیده تخم مرغ

خواص شگفت انگیز سفیده تخم مرغ

 

سالمندانی که دچار دیابت، فشار خون و یا کلسترول هستند بهتر است تنها سفیده تخم‌مرغ را استفاده کنند.

تخم‌مرغ در حالت کلی دارای مجموعه ترکیبات بوده که منبع پروتئین مناسبی محسوب میشود به گونه ای که تخم‌مرغ به تنهایی در رابطه با مساله پروتئین نمره ۱۰۰ را داشته و سایر منابع پروتئینی دیگر مانند گوشت، شیر و حبوبات حول محور آن می‌چرخند.

تخم‌مرغ شامل سفیده و زرده بوده که سفیده آن حاوی پروتئین خالص و بدون چربی می باشد از جهتی زرده یک تخم‌مرغ دارای ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلی‌گرم کلسترول بوده بنا بر این اساس  برای کسانی که دچار چربی خون هستند توصیه می‌شود از مصرف زیاد زرده تخم‌مرغ اجتناب کنند .

افراد باید توجه داشته باشند که بدن احتیاج به تغذیه متعادل و متناسب دارد و در صورت تخطی از این موضوع سوء تغذیه در بدن ایجاد می‌ گردد.

خواص شگفت انگیز سفیده تخم مرغ

خواص شگفت انگیز سفیده تخم مرغ

سالمندانی که سالم باشند می‌توانند یک روز در میان یک تخم‌مرغ را به طور کامل میل کنند ولی معمولا با بالا رفتن سن چربی خون، اضافه وزن و یا دیابت فرد را در این رابطه دچار محدودیت ساخته بر این اساس این افراد می‌توانند تنها در هفته یکبار مجموع سفیده و زرده یک تخم‌مرغ را استفاده کنند.

افراد سالمند و کسانی که دچار دیابت، چربی و فشار خون می باشند می‌توانند در صورت تمایل برای مصرف بیشتر تخم‌مرغ تنها از سفیده تخم‌مرغ همراه با روغن زیتون استفاده نمایند .

خواص شگفت انگیز سفیده تخم مرغ

خواص شگفت انگیز سفیده تخم مرغ

منبع : سلامت نیوز

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *