بازدید این صفحه: 866
راهکارهایی برای نرم و لطیف شدن موها ,مراقبت‌های ضد پیری مو,انواع لوسیون‌های تقویت کننده مو,استفاده از زرده تخم مرغ برای داشتن موهای نرم,انواع ماسک‌های مو

راهکارهایی برای نرم و لطیف شدن موها

راهکارهایی برای نرم و لطیف شدن موها

برای اینکه موهای سالم، نرم و ابریشمی داشته باشید باید از موهایتان مراقبت کرده و مواد مغذی مورد نیازش را فراهم کنید. به این کار، انواع ماسک مو وجود دارد. برای دست یافتن به نتیجه دلخواه، حداقل هفته‌ای یکبار از ماسک مو استفاده کنید.

مراقبت‌های ضد پیری مو

 

۱- شامپو و نرم کننده مناسب نوع موها
تعداد زیادی از محصولات مو و خصوصا شامپوها، موها را خشک می‌کنند؛ اگر می خواهید موی نرم داشته باشید، شامپو و نرم کننده مو با کیفیت خوب خریداری نمایید. موهای خود را با شامپو بشویید و با نرم کننده از هم باز کنید. بعد از پایان آبکشیدن مو، می‌توان از لوسیون‌های تقویت کننده و نرم کننده مو نیز بهره ببرید. این لوسیون‌ها تا حد زیادی از موهای شما در برابر عوامل خارجی محافظت می‌کند. خواهید دید که موهای شما چقدر نرم می‌شوند.

۲- اهمیت آبکشی صحیح موها
بسیار مهم است که بعد از شستن موها، آن‌ها را به خوبی آبکشی نمایید. در غیر این صورت باقیمانده مواد شوینده، موهای شما را خشک و کدر می‌کند. برای گرفتن بهترین نتیجه، آبکشی پایانی موها را با آب سرد انجام دهید.

۳- استفاده از زرده تخم مرغ برای داشتن موهای نرم
چند زرده تخم مرغ را ( بسته به میزان موها) به خوبی بهم بزنید؛ سپس کمی روغن زیتون به آن اضافه و به خوبی مخلوط کنید. فقط کافیست مخلوط را بروی موهای خود بمالید. سعی کنید مواد بیشتری را به ریشه مو برسد. موهای خود را با حوله‌ای گرم بپوشانید و حدود بیست دقیقه منتظر بمانید. سپس موها را بشویید. برای رسیدن به نتیجه مطلوب حداقل یکبار در هفته این عمل را تکرار کنید.

۴- روغن بادام
اگر موهایتان خشک است، یک ساعت قبل از حمام آن‌ها را با روغن بادام ماساژ دهید و به کمک حوله‌ای گرم موها را بپوشانید. سپس آن‌ها را بشویید و کاملا آبکشی کنید.

۵- ماسک‌های مو
برای داشتن موی سالم، نرم و ابریشمی باید از آن مراقبت کرد و مواد مغذی مورد نیازش را به آن رساند. به این منظور انواع ماسک مو وجود دارد. برای رسیدن به نتیجه دلخواه، حداقل هفته‌ای یکبار از ماسک مو استفاده کنید.

راهکارهایی برای نرم و لطیف شدن موها

راهکارهایی برای نرم و لطیف شدن موها

۶- سرکه سفید
بعد از شستشوی موها، آن‌ها را ابتدا با مخلوط آب و سرکه سفید و سپس با آب سرد آبکشی کنید.

۷- آب لیمو
به صورت مرتب موهایتان را با آب لیمو بشویید. سپس آن‌ها را با آب سرد فراوان آبکشی کنید. آب لیمو موها را زیبا، نرم و براق می‌کند.

۸- تغذیه صحیح
برای داشتن موهای سالم و نرم میوه‌ها، سبزیجات و مواد دارای ویتامین B، A و زینک مصرف کنید.

راهکارهایی برای نرم و لطیف شدن موها

راهکارهایی برای نرم و لطیف شدن موها

منبع: زندگی آنلاین

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *