بازدید این صفحه: 1395
رفع اختلال جنسی مردان

درمان اختلال جنسی مردان با ورزش پارت دوم

درمان اختلال جنسی مردان با ورزش پارت دوم

 

درمان اختلال جنسی مردان با ورزش پارت اول

 

 

ادامه تمرینات ورزشی جهت درمان اختلال جنسی مردان با ورزش

انجام تمرینات قدرتی

تمرینات قدرتی و وزنه‌ای می‌تواند آن چیزی باشد که پزشکان برای زندگی جنسی شما دستور داده‌اند. مک کال می‌گوید: وزنه‌برداری باعث تولید تستوسترون می‌شود که پیش نیاز اولیه برای تحریک جنسی مردان به شمار می‌رود.

انجام تمرینات قدرتی با تعداد ۱۰ مرتبه تا مرز خستگی با افزایش سطوح تستسترون قدرت وتوان جنسی را افزایش می‌دهد. تمریناتی مانند دراز نشست و شنا سوئدی با تقویت ماهیچه‌ها و تقویت شانه‌ها، سینه و عضلات شکم به شما کمک خواهند کرد تا رابطه جنسی بهتری را تجربه نمایید. از آنجایی که ماهیچه‌های بالاتنه، در حین مقاربت جنسی مورد استفاده قرار می‌گیرند، لذا تقویت این قسمت از بدن می‌تواند مقاومت و استقامت فرد را افزایش دهد.

ورزش‌های کگل(Kegels)

انجام ورزشهای کگل یک فعالیت جنسی مناسب برای مردان نیز است. زیرا این فعالیت‌ها می‌توانند به استقامت و کنترل کمک نمایند (از طریق تقویت ماهیچه‌های PC یا عانه‌ای که به شما اجازه می‌دهند تا جریان خروجی ادرار را متوقف کنید). این نوع ورزش که به افتخار دکتر آرنولدکگل به این نام خوانده می‌شود، باعث تقویت ماهیچه‌های کف لگن شده و در نهایت تجربه مقاربت بهتری ایجاد می‌کند. مک کال می‌گوید: مردان می‌توانند با استفاده از حرکات کگل از طریق انقباض این ماهیچه‌ها پیش از ارضاء شدن، انزال خود را برای ۱۰ ثانیه به تاخیر بیندازند. این حرکت عمل انقباض را انجام می‌دهد و سپس استراحت نمایید و هرچه می‌توانید این فعالیت را تکرار نمایند.

رفع اختلال جنسی مردان

درمان اختلال جنسی مردان با ورزش پارت دوم

یوگا

یوگا این اجازه را به شما می‌دهد تا در حالات خلاقانه جدید قرار گرفته و بیشترین لذت را از مقاربت جنسی خود ببرید و رابطه جنسی بهتری را تجربه کنید. مک کال می‌گوید: یوگا به انعطاف پذیری شما کمک می‌کند که می‌تواند منجر به رابطه جنسی بهتر شود. برخی از متخصصان می‌گویند تمرینات یوگا، استقامت شما را هنگام نزدیکی با افزایش میزان انرژی، بهبود می‌بخشد.

شنا کردن

از آنجایی که فعالیت جنسی می‌تواند به صورت یک کنش مقاومتی باشد، شنا کردن در مسافت طولانی می‌تواند توان کلی شما را به شدت افزایش دهد. مک کال می‌گوید: شنا کردن به میزان حداقل ۳۰ دقیقه، ۳ مرتبه در هفته استقامت جنسی شما را بالا می‌برد. شناکردن یک فعالیت عالی برای کم کردن وزن به شمار می‌رود که در نهایت رابطه جنسی لذت‌بخش‌تری را برای شما به ارمغان می‌آرود.

از دست دادن چربی اضافی بدن باعث ایجاد عضلات شکم شده و شما را به عنوان زوج‌های بالقوه، تلاش کنید برخی از (یا تمامی) فعالیت‌های فوق‌الذکر را انجام دهید تاتکنیک جنسی، استقامت و انعطاف‌پذیری‌تان بهبود یابد. همسر شما با توان جنسیتان تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. در ضمن به جذاب‌تر جلوه می‌دهد.

منبع : سلامت نیوز

فروش طرح گلدوزی
  1. پینگ: درمان اختلال جنسی مردان با ورزش پارت اول - مریض خونهمریض خونه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *