بازدید این صفحه: 12955
به یاد درگذشت بیتا توکلی

به یاد بیتا توکلی بازیگر ناکام

به یاد بیتا توکلی بازیگر ناکام

شاید نخستین بار وی را در نقش دختری تاجیک در سریالی به یاد ماندنی به نام در چشم باد دیده باشید و مات و مبهوت بازیگری وی در چنین سن و سال کمی شده باشید؛بیتا توکلی در سریال در چشم باد در نقش کودکی های لیلی به حق خوش درخشید و در خاطره ها ماند.

بیتا متولد ۱۳۷۴ بود و آخرین حضور بازیگری اش در سریال در چشم باد رقم خورد ، زنده یاد بیتا توکلی در ۱۱ قسمت از سریال در چشم باد بازی کرد . بعد از آن نقش بزرگسالی او را هنر پیشه‌ای تاجیک به نام «ستاره آو» بازی کرد .

بیتا توکلی در ۲۲ شهریور ۱۳۸۴ در سانحهٔ تصادف اتومبیل در جاده مشهد-دامغان به شدت مجروح شد و دار فانی را وداع گفت . این بازیگر نوجوان که به همراه پدر و مادر خود برای ادای نذری پس از به هوش آمدن مادرش از کما، راهی مشهد مقدس شده بودند، به هنگام بازگشت در جاده تصادف کرده و هر سه نفر جان خود را از دست دادند.

بیتا توکلی کلاس پنجم دبستان بود و در فیلمهایی چون “چتری برای دو نفر” و “سام و نرگس” به ایفای نقش پرداخته بود .

ارسلان قاسمی بازیگر مقابل بیتا در سریال در چشم باد در خصوص فوت این عزیز گفته بود : 

بیتا توکلی، دوست و هم بازی خوب‌مان در سریال «در چشم باد» بود که متاسفانه در سانحه رانندگی فوت نمود . فوت او تاثیر خیلی بدی روی من گذاشت و بسیار ناراحتم کرد. وقتی این خبر را شنیدم، نمی‌توانستم باور کنم. به عنوان یک بچه هیچ درکی از مرگ نداشتم و برایم غیرقابل باور بود که چه اتفاقی افتاده ،یادم هست مادر و پدرم زود‌تر باخبر شده بودند اما از ترس عکس‌العمل من چیزی به من نگفته بودند تا تصمیم بگیرند چطور این خبر را به من بگویند.

در قسمت سوم کار بودیم که من ۴-۳ ماهی تعطیل بودم و سر کار نمی‌رفتم. خانه بودم و سرم به درس و مدرسه گرم بود. تا این‌که‌‌ همان موقع که بیتا فوت کرد یک روز مجید حیدری‌نیا، یکی دیگر از هم بازی‌هایم، به من زنگ زد و گفت فهمیدی بیتا مرد؟ با ناباوری گفتم چی؟! کدام بیتا؟! باورم نمی‌شد دارد درباره بیتا توکلی حرف می‌زند.

به یاد درگذشت بیتا توکلی

به یاد بیتا توکلی بازیگر ناکام

 

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *