بازدید این صفحه: 533
مراکز رفاهی اقامتی بیمارستان محک

مراکز رفاهی اقامتی بیمارستان محک

مراکز رفاهی اقامتی بیمارستان محک

از ابتدای تأسیس محک دغدغه اصلی مسئولان اسکان خانواده های شهرستانی بود که برای درمان کودکشان می بایست به تهران مراجعه نمایند و گاهی دوره درمان این کودکان هفته ها به طول می انجامید و در این مدت این عزیزان ضمن تحمل رنج بیماری با مشکل بی سرپناهی و سرگردانی در مسافرخانه های غیر بهداشتی و یا حیاط بیمارستان ها مواجه بودند ،لذا محک اقدام به احداث مراکز رفاهی شماره ۱ و ۲ خود کرد.

در این مراکز سعی می شود که والدین در طول درمان فرزندشان در کمال آسایش و رفاه به سر برند و فقط به فکر درمان بیمارانشان باشند و دغدغه دیگر نداشته باشند تا به این ترتیب با فکر و خیال راحت و دور از هرگونه مسائل جانبی فقط به فکر بهبودی بیمارشان باشند. کودکان شهرستانی در طی مراحل درمانی خود در تهران در بسیاری از موارد نیازمند حضور پدر و مادر در کنار خود هستند و از آنجا که بیمارستان ها فقط امکان حضور یکی از والدین را در کنار کودک فراهم می کنند.

مراکز اقامتی محک در ستارخان و دارآباد اسکان دیگر والدین را فراهم می کند . ضمن آنکه مرکز ستارخان پذیرای کودکان مبتلا به سرطانی است که پیوند مغز استخوان انجام داده اند و در دوره مراقبت‌های بعد از پیوند می باشند.

بیمارستان محک

مراکز رفاهی اقامتی بیمارستان محک

مراکز رفاهی اقامتی بیمارستان محک

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *