بازدید این صفحه: 838
داروخانه بیمارستان محب کوثر

داروخانه بیمارستان محب کوثر تهران

داروخانه بیمارستان محب کوثر تهران

ریاست داروخانه : خانم دکتر اسکناطی

شماره تماس داروخانه بستری و سرپایی ساختمان محب : ۴۲۷۰۲ داخلی ۱۱۵ و ۱۲۶

موقعیت داروخانه ساختمان محب: طبقه همکف لابی

ویژگی های بخش

داروخانه بیمارستان محب کوثر با دو بخش داروخانه اتاق عمل و داروخانه سرپایی و بستری در امر خدمت رسانی به بیماران و با در اختیار داشتن پرسنل مجرب یکی از مجهزترین و خوش نام ترین داروخانه های کشوراست که به صورت شبانه روزی در خدمت بیماران و مراجعین محترم می باشد. یکی از ویژگی های داروخانه بیمارستان، وجود کلیه تجهیزات و داروهای خاص پزشکی بوده که به دلیل قیمت بالا، در سایر داروخانه های بیمارستان ها موجود نیست.

همچنین در صورت عدم موجودی دارویی خاص، داروخانه امکان تهیه نسخه بیمار از سایر مراکزرا دارا می باشد. برگزاری کلاسهای آموزش اطلاعات دارویی دوره ای برای پرستاران وکارکنان داروخانه از دیگر ویژگیهای این واحد از بیمارستان است.

داروخانه بستری

تامین اقلام دارویی، لوازم و تجهیزات مصرفی بخش های مختلف بیمارستان و کنترل مصرف دارو و تجهیزات و بررسی نسخ بستری جهت جلوگیری از تداخل دارویی توسط دکتر داروساز از ویژگیهای داروخانه بستری میباشد.

داروخانه سرپایی

این داروخانه به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به بیماران می باشد، از دیگرویژگی های داروخانه سرپایی تجهیز آن از نظر دارو و بهداشتی و ارتوپدی جهت رضایت مراجعه کنندگان عزیز می باشد.

داروخانه اتاق عمل

یکی از ویژگیهای داروخانه بیمارستان محب کوثر وجود داروخانه در اتاق عمل است که وظیفه تامین دارو و لوازم مصرفی در اتاقهای عمل را برعهده دارد.

 

 

بیمارستان محب کوثر تهران

 

داروخانه بیمارستان محب کوثر

داروخانه بیمارستان محب کوثر تهران

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *