بازدید این صفحه: 1291
بخش اورژانس بیمارستان محب کوثر

بخش اورژانس بیمارستان محب کوثر تهران

بخش اورژانس بیمارستان محب کوثر تهران

 

 

 

 

پزشک مسول بخش : دکتر علی گراوند

سرپرستار بخش : خانم حسنی

شماره تماس : ۴۲۷۰۲ داخلی ۱۳۸ و ۱۳۹

شماره تماس مستقیم : ۸۸۵۵۳۷۰۹

 

ویژگی های بخش

 

در این بخش تعداد ۱۲تخت:۶ تخت آقایان،۵ تخت خانم ها و ۱ تخت ایزوله وجود دارد.

اورژانس بیمارستان محب کوثر به صورت ۲۴ ساعته پذیرای بیماران محترم می باشد . این واحد آمادگی ارائه خدمات به بیماران قلبی ، ارتوپدی ، ترمیمی ، مغز واعصاب و …. را دارا می باشد و با بهره گیری از امکانات زیر شرایط هر چه بهتر را برای درمان مراجعینش فراهم کرده است :

– سالن تحت نظر : این سالن شامل :۱۲ تخت اورژانس تحت نظر ( ۶ تخت مخصوص آقایان،۵ تخت مخصوص بانوان و یک تخت ایزوله ) می باشد .تمامی تخت ها مجهز به مانیتورینگ قلبی وسایر تجهیزات و امکانات روز است .

– اتاق تریاژ : اتاق تریاژ در مقابل درب ورودی اورژانس واقع شده است که با بهره گیری از پرسنل متبحر باعث تسریع روند درمان بیماران می شود.

– اتاق CPR : این اتاق شامل تخت CPR، ترالی اورژانس، سرنگ پمپ، دستگاه مانیتورینگ، دستگاه الکتروشوک، دستگاه ونتیلاتور پرتابل ، ساکشن، دستگاه نوار قلب و انواع سرم­ها و … می ­باشد.

– اتاق عمل سرپایی : در اتاق عمل سرپایی اورژانس این امکان فراهم شده است که علاوه بر انجام اعمال سرپایی اورژانسی ، برخی اعمال سرپایی الکتیو نظیر ختنه ، لیپوم ، خارج کردن ناخن پا از انگشت ، برداشتن ضایعات سطحی پوست ، برداشتن خال ، بیوپسی سطحی و … نیز انجام شود.

-اتاق تزریقات و پانسمان

-اتاق اعصاب و روان

-اتاق معاینه پزشک

 

 

 

 

بیمارستان محب کوثر تهران

 

بخش اورژانس بیمارستان محب کوثر

بخش اورژانس بیمارستان محب کوثر

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *