بازدید این صفحه: 3876
بخش کودکان و نوزادان بیمارستان تریتا

بخش کودکان و نوزادان بیمارستان تریتا تهران

بخش کودکان و نوزادان بیمارستان تریتا تهران

دکتر محمد جهانگیری

دکتر جهانگیری متخصص کودکان و فوق تخصص نوزادان ، در حال حاضر وی، پزشک شاغل در بخش NICU دو بیمارستان شهید دکتر چمران و سورنا می باشد.
سابقا به مدت ۵ سال و نیم عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کاشان و رئیس و مسئول فنی NICU بیمارستان دانشگاهی شهید بهشتی کاشان بوده است.
دکتر محمد جهانگیری متولد سال ۱۳۴۹ بوده و با اخذ رتبه دو رقمی ۵۵ در کنکور سراسری سال ۱۳۶۷ به دانشگاه
علوم پزشکی تهران راه پیدا کرد. در سال ۱۳۷۵ فارغ التحصیل و در سال ۱۳۸۳ موفق به اخذ مدرک تخصصی و بورد تخصصی اطفال از دانشگاه تهران شد. وی در سال ۱۳۸۷ در زمینه فوق تخصص نوزادان از دانشگاه علوم پزشکی کرمان فارغ التحصیل شد و بورد فوق تخصصی نوزادان را دریافت نمود. از آن پس وی به مدت ۵ سال و نیم در دانشگاه علوم پزشکی کاشان بعنوان عضو هیات علمی و دبیر کمیته احیا مشغول به کار شد همزمان رئیس و مسئول فنی بخش NICU بیمارستان آموزشی و فوق تخصصی شهید بهشتی کاشان نیز بود.

همچنین در طول این مدت در مطب پزشکی و کلینیک های تابعه دانشگاه فعالیت داشته و سرانجام در سال ۱۳۹۲ به تهران بازگشت. هم اینک به عنوان پزشک نوزادان در بخش NICU بیمارستان های فوق تخصصی شهید دکتر چمران و سورنا مشغول فعالیت بوده و جزو سهامداران دپارتمان اطفال و نوزادان بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی تریتا می باشد.
مطب وی از پاییز سال ۱۳۹۲ در تهران گشایش یافته است.
Email: drmjahangiri@hotmail.com
Site: www.bacheman.com

دکتر دیاز دیانا نوعمی

ایشان در تاریخ ۱۸ ژانویه ۱۹۶۱ در آرژانتین متولد شدند و دارای ملیت ایرانی می باشند. در سال ۱۹۸۳ از دانشگاه بوینس آیرس در رشته پزشکی فارغ التحصیل شدند. در سال ۱۹۸۱ بورد تخصصی را از دانشگاه بوینس آیرس اخذ نمودند.

پست الکترونیک: dianariel2001@yahoo.com

دکتر محمد جهانگیری

دکتر محمد جهانگیری متولد سال ۱۳۴۹ بوده و با اخذ رتبه دو رقمی ۵۵ در کنکور سراسری سال ۱۳۶۷ به دانشگاه علوم پزشکی تهران راه پیدا کرد. در سال ۱۳۷۵ فارغ التحصیل و در سال ۱۳۸۳ موفق به اخذ مدرک تخصصی و بورد تخصصی اطفال از دانشگاه تهران شد. وی در سال ۱۳۸۷ در زمینه فوق تخصص نوزادان از دانشگاه علوم پزشکی کرمان فارغ التحصیل شد و بورد فوق تخصصی نوزادان را دریافت نمود. از آن پس وی به مدت ۵ سال و نیم در دانشگاه علوم پزشکی کاشان بعنوان عضو هیات علمی و دبیر کمیته احیا مشغول به کار شد و همزمان رئیس و مسئول فنی بخش NICU بیمارستان آموزشی و فوق تخصصی شهید بهشتی کاشان نیز بود. همچنین در طول این مدت در مطب پزشکی و کلینیک های تابعه دانشگاه فعالیت داشته و سرانجام در سال ۱۳۹۲ به تهران بازگشت. هم اینک به عنوان پزشک نوزادان در بخش NICU بیمارستان های فوق تخصصی شهید دکتر چمران و سورنا مشغول فعالیت بوده و جزو سهامداران دپارتمان اطفال و نوزادان بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی تریتا می باشد. مطب وی از پاییز سال ۱۳۹۲ در تهران گشایش یافته است.

Email: drmjahangiri@hotmail.com

Site: www.bacheman.com

دکترعادل حیدری نژاد

ایشان علاوه بر داشتن بورد تخصصی کودکان از دانشگاه تهران دارای تحصیلات آکادمیک هومیوپاتی و مسلط در زمینه هومیوپاتی کودکان و هنر برنامه نویسی نرم افزار بوده و تنها متخصص اطفال رجیسترشده در هومیوپاتی ایران می باشد.

نرم افزار آکادمیک تشخیص هوشمند بیماری های اطفال که به تائید انجمن تخصصی کودکان ایران و مجامع بین المللی رسیده است و طراحی نرم افزار آفلاین سامانه آنفلوانزای وزارت بهداشت کشور ایران از جمله کارهای برجسته نرم افزاری ایشان در زمینه پزشکی است.

از فعالیت های علمی و پژوهشی ایشان می توان به گذراندن دوره آموزش هومیوپاتی دانشگاتهران به مدت۲ سال ارشاره نمود. همچنین وی عضو انجمن هومیوپاتی انگلستان LMHI می باشد.

Email: info@softgosar.com

Site: www.softgosar.com

 

 

بیمارستان تریتا تهران

 

 

بخش کودکان و نوزادان بیمارستان تریتا

بخش کودکان و نوزادان بیمارستان تریتا

فروش طرح گلدوزی
  1. مجیدقربانی

    باسلام
    خواستم ازدکترعباس صالحی متخصص قلب وفوق تخصص آنژیو بدلیل آنژیوی اینجانب مجیدقربانی درهشتم شهریورماه .تشکرکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *