بازدید این صفحه: 714
بخش ميكروب و قارچ شناسی

بخش ميكروب و قارچ شناسی بیمارستان مسیح دانشوری تهران

بخش ميكروب و قارچ شناسی بیمارستان مسیح دانشوری تهران

اين بخش يكي از بخش هاي فعال و متنوع آزمايشگاه است كه کارشناسان و کارشناسان ارشد میکروب شناسی در آن مشغول به کار می باشند و كارهاي تشخيصي باكتري شناسي و قارچ شناسي انجام مي­گردد. روي كليه نمونه هاي فرستاده شده از بخش ها و خارج بيمارستان از كشت تا مراحل انتهايي تشخيص و آنتي بيوگرام انجام مي شود.

همچنین امید است روش تخصصی MICقارچ و میکروب که تاکنون به صورت تحقیقاتی در این بخش انجام شده است به شکل روتین انجام می گردد، تا بتواند گام موثری در درمان بیماران نیازمند به درمان آنتی بیوتیکی داشته باشیم.

امکانات و تجهیزات:

انجام تستهاي تخصصي جهت تشخيص باكتريهای آنتي بيوگرام مطابق آخرين الگوي ارائه شده CLSIدركشت هاي بي هوازي باكتريهايي نادر و خاص نظير “باكتروئيدس پپتواسترپتوكك”جدا سازي می گردد .

از گذشته جهت تشخيص نوكادرياها و ساير باسيل هاي گرم مثبت اين بخش تمهيداتي در نظر داشته است كه نتايج گزارش شده تاييدي بر اين مطلب است. كارهاي كنترل كيفي محيط ها ، رنگ ها و ساير مواد مصرفي در اين بخش پيش بيني شده است كه همگي در دفتر كنترل كيفي ثبت مي شود . تشخيص كنترل آلودگي بيمارستاني با توجه به نمونه گيري ماهيانه انجام مي­شود و در صورت مشاهدات خاص به مسئول كنترل عفونت بيمارستان سريعاّ گزارش مي گردد.

بیمارستان مسیح دانشوری تهران

بخش ميكروب و قارچ شناسی

بخش ميكروب و قارچ شناسی بیمارستان مسیح دانشوری تهران

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *