بازدید این صفحه: 7456
بیمارستان بانک ملی تهران

بیمارستان بانک ملی تهران

بیمارستان بانک ملی تهران

Bank Meli Hospital Tehran/Bimarestan Bank Meli Tehran

 

آدرس : خيابان فردوسي ـ ساختمان ادارات مركزي ـ بيمارستان بانك ملي

كدپستي : ۱۱۳۵۹۳۱۱۳۹۶

تلفنخانه بيمارستان : ۹-۶۶۷۳۱۳۶۰ ,۹- ۶۶۷۳۱۳۹۰

تلفن داخلي كتابخانه : ۳۷۰۶

تلفن گويا :۶۱۴۲۰

دورنگار : ۶۶۷۳۵۲۱۰

آدرس پست الكترونيكي : gen_hos@bmi.ir

آدرس پست الكترونيكي كتابخانه بيمارستان: hoslib@mail-bmi.ir

ساعت كار: شنبه تا چهارشنبه ۷ الي ۳۰/۱۴ بعد از ظهر و پنج شنبه از ساعت ۷ الي ۳۰/۱۳ جهت استفاده پزشكان ، ديگر پرسنل و بيماران بستري در بخشها مي باشد.

 

ورود به سایت بیمارستان بانک ملی

 

جواب آزمایش

جهت دریافت جواب آزمایش بیماران سرپائی ازطریق سامانه ، ورود اطلاعات  کد بیمار و شماره پذیرش  مندرج در قبض رسید آزمایشگاه الزامی است.

جوابدهی آزمایشگاه_ بیماران سرپائی

جهت دریافت جواب آزمایش بیماران بستری ازطریق سامانه ، ورود اطلاعات  کد بیمار  و سریال بستری مندرج در برگه ترخیص بیمار الزامی است.

جوابدهی آزمایشگاه_ بیماران بستری

تاریخچه بیمارستان 

 

بیمارستان بانک ملی ایران به منظور تأمین بهداشت و درمان و همچنین رفع نیازهای پزشکی کارکنان این بانک در سال ۱۳۱۷ تأسیس و در پی آن ساختمان فعلی بیمارستان بانک در سال ۱۳۵۲ احداث گردید.

ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به کارکنان بانک ملی ایران و و ابستگان آنها – پذیرش بیماران بستری و ارائه خدمات پزشکی و پیراپزشکی- پذیرش بیماران سرپائی و ارائه خدمات مربوطه – اعزام بیماران بانکی به خارج از کشور در صورتیکه امکان معالجه آنان در داخل کشور میسر نباشد و تربیت پرستار جهت تکمیل کادر پرستاری که توسط دانشکده پرستاری بانک، با همکاری بیمارستان انجام می‌پذیرد از جمله خدمات بیمارستان بانک ملی ایران به کارکنان این بانک می‌باشد.
بیمارستان بانک ملی ایران به جهت کثرت مشاغل گوناگون، تنوع کادر و تخصص‌های مختلف و تعداد کادر شاغل در آن، بزرگترین واحد در تشکیلات بانک ملی ایران قلمداد می‌شود.
هم اکنون این واحد عظیم در ساختمانی با ۹ طبقه و با مساحت حدود ۲۴۰۰۰ متر مربع دارای ۲۵۰ تخت و حدود ۸۰۰ نفر کادر، ۱۱ درمانگاه، ۱۴ بخش و با استفاده از تجهیزات مدرن پزشکی در خدمت بهداشت و درمان کارکنان بانک ملی ایران می‌باشد.
بمنظور ایجاد تسهیلات برای آن دسته از کارکنان بانک ملی ایران که امکان دسترسی به بیمارستان این بانک را ندارند درمانگاه‌های اقماری نیز در نقاط مختلف تأسیس تا پاسخگوی نیاز مراجعین باشد.

 

مراکز طرف قرارداد بیمارستان بانک ملی

 

لیست بیمارستان ها و کیلینیک ها

لیست آزمایشگاه های طرف قرار داد

لیست مراکز فیزیوتراپی

لیست داروخانه های طرف قرار داد

لیست مراکز تصویر برداری , رادیوتراپی

 

بیمارستان بانک ملی تهران

بیمارستان بانک ملی تهران

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *