بازدید این صفحه: 1349
صبحانه سالم برای کودکان

طرز تهیه صبحانه ای برای کاهش وزن

طرز تهیه صبحانه ای برای کاهش وزن

 

 

 

 

 

در صورتی که تمایل دارید کمی از حجم چربی‌های شکمتان را کاهش دهید، ترکیبی را به شما معرفی می کنیم که یکی از بهترین ترکیب های موجود برای کاهش میزان چربی شکمی می باشد.

از آنجایی که این ترکیب شامل تمام مواد معدنی و ویتامین‌های مورد نیاز بدنتان می باشد، مقوی و سالم است. همچنین، می توانید از این ترکیب برای تنظیم متابولیسم و تقویت سیستم ایمنی بدن، از بین بردن مواد سمی موجود در بدن و تمیز کردن روده‌ها استفاده کنید.

در صورتی که به یبوست، عدم کارکرد مطلوب روده‌ها و چاقی مبتلا هستید، می‌توانید از این صبحانه استفاده کنید. با این صبحانه می‌توان تا حدود ۲٫۲ کیلوگرم در ماه، به ویژه چربی‌های دور شکم، کم کنید. طراوت پوست و تقویت مو و ناخن نیز دو نتیجه جانبی استفاده از این ترکیب می باشند.

صبحانه سالم برای کودکان

طرز تهیه صبحانه ای برای کاهش وزن

مواد مورد نیاز برای تهیه این ترکیب به شرح زیر است:

پنج تا هفت عدد آلوی گوشتی
یک فنجان کفیر / یا ماست کم چرب
یک قاشق غذاخوری بذر کتان آسیاب شده
دو قاشق غذاخوری بلغور جو دو سر
یک قاشق چایخوری پودر کاکائو

قبل از هر چیز لازم است که از روز قبل، این ترکیب را تدارک ببینید.

آلوهای خشک شده را در ۱۰۰ میلی لیتر آب جوش ریخته و اجازه دهید بین ۱۰ تا ۱۵ دقیقه در آن بجوشد. پودر کاکائو، بذر کتان و جو دو سر را داخل ظرفی جداگانه بریزید. سپس کفیر را نیز اضافه کرده و خوب هم بزنید. حالا آلوها را خرد کرده و داخل آن بیندازید. ترکیب را کاملا مخلوط کنید و اجازه دهید تا صبح روز بعد در یخچال باقی بماند.

از صبحانه سالم و مغذی خود لذت ببرید. حتی در بازه کوتاه، متوجه آثار مطلوب این نوشیدنی شگفت انگیز خواهید شد. شاید روز اول کمی معده‌تان متعجب شود، اما نگران نباشید.

 

صبحانه سالم برای کودکان

طرز تهیه صبحانه ای برای کاهش وزن

 

 

 

منبع: fhfn.org به نقل از فرادید

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *