بازدید این صفحه: 14659
شناسایی نقطه جی درمردان

شناسایی نقطه جی در مردان

شناسایی نقطه جی در مردان

 

 

مطالب جنسی و ممنوعیت

 

 

شاید همیشه فکر می کردید که نقطه جی یکی از اجزاء اندام تناسلی زنانه می ­باشد و نقش شناخته شده­ای در ایجاد ارگاسم واژینال و افزایش عمق و شدت ارگاسم کلیتورال دارد. اما حقیقت افرینش مرد و زن بیش از آنکه تصور نمایید به هم نزدیک است.

مکان نقطه جی در مردان در پروستات است. حد فاصل مقعد تا قسمت انتهایی کیسه بیضه، فضایی است حدود ۳ انگشت یا ۶ سانتیمتر که به آن میاندوراه یا پرینه می­گویند، درست زیر این فضا پروستات قرار گرفته است که به این معنی است که نقطه جی مردان بسیار مخفی و تحت حفاظت شدید قرار دارد. حدود ۲٫۵ تا ۷٫۵ سانتی متر داخل لبه مقعد، غده پروستات در زیر انگشت نشانه یا معاینه قابل لمس می­باشد.

اما اینکه شما باید چگونه این لذت را به مرد خود بدهید

در ابتدا باید بدانید که با شروع ماساژ همسر شما ممکن است احساس کند که باید ادرار و یا مدفوع نماید. همچنین بدانید که باید ناخنهای دست خود را بگیرید و سوهان زده باشید که هیچ زائده تیزی در آن نباشد. آرامش شما نیز اهمیت دارد.

شروع به ماساژ وی نمایید. آرام دستتان را بروی بدن وی حرکت دهید. و به آرامی بسمت پشت وی دست خود را بغلتانید. حتما از مواد چرب کننده چه در طول ماساژ و چه در طول وارد کردن انگشت خود بداخل آنال استفاده نمایید. برای اینکه احساس بهتر داشته باشید و همینطور سلامت بیشتر می توانید از یک دست کش لاتکس استفاده نمایید.

شناسایی نقطه جی درمردان

شناسایی نقطه جی در مردان

شروع به مالش عضله اسفنگتر پشت وی کنید. آن را چرب نماید و آرام با انگشت اشاره خود به آن کمی فشار بیاورید. پس از وارد کردن انگشت اشاره خود به آرامی شروع به ماساژ نمایید. در ابتدا شاید لازم باشد که در این مرحله نگه دارید و بگذارید که انگشت فقط داخل بماند و با دست دیگر برای مدتی شروع به ماساژ بیضه ها و آلت وی نمایید تا بدینوسیله باز هم زمان برای آلت و عضله آنال فراهم گردد تا خود را با شرایط هماهنگ سازد. شما می توانید فضای بین بیضه ها و آنال را هم ماساژ دهید، بمالید و یا فشار دهید. این نیز به تسریع پروسه کمک خواهد کرد.

نقطه جی در مردان چه نقشی دارد؟

نقطه جی در مردان درست همان نقشی ایجاد برانگیختگی در زنان را دارد، کمک به ایجاد ارگاسم و در نهایت تولید مستقل ارگاسم. ولی یک تفاوت اساسی بین نقطه جی مردانه و زنانه وجود دارد ؛ زنان آن را حفاظت نمی­کنند و محل و نقش آنرا در زندگی جنسی خود بخوبی می­شناسند اما مردان یا اصلا آن را نمی شناسند یا به شدت از آن حفاظت می­کنند و اجازه دسترسی و استفاده از آن را به شریک جنسی خود نمی­دهند.

نقطه جی چگونه می تواند در بهبود انزال زودرس به مردان کمک کند؟

دربتدا لازم است هم جایش را و هم کارش را بشناسید. این به تنهایی سبب می شود تمرکز شدید ذهنی شما از روی الت تناسلی کم کم برداشته شود؛ امری که به خودی خود در بسیاری از مردان عامل انزال زودرس است. دوم لازم است از آن نترسید و اجازه دهید شریک جنسی تان شما را از فواید آن بهره مند کند و خودش نیز از آن بهره برد. سوم بازی را معکوس کنید. بجای انکه شما متمرکز روی آلت تناسلی خودتان و نقطه جی شریک جنسی تان باشید، روی نقطه جی خودتان و کلیتوریس شریکتان متمرکز شوید.

نقطه جی مردان، معدنی جدید برای زنان:

نقش زنان در کنترل انزال زودرس مردان بارزتر و کلیدی تر از خود مردان است هرچند مردان همچنان اصرار دارند ضمن حفاظت از تمامیت بخش خصوصی خودشان، به این جنگ نیز به تنهایی بروند. ولی زنان درصورتی که آگاه باشند و اگر بخواهند می توانند با نفوذ در دیواره دفاعی مردان و ورود به مناطق تحت حفاظت آنان نقش ارزنده خودشان را ایفا کنند و مردان لجوج را نجات دهند البته خودشان هم سود خواهند برد. نقطه جی مردان یک هدف عالی برای زنان در راستای کمک به درمان انزال زودرس ایشان است.

شناسایی نقطه جی درمردان

شناسایی نقطه جی در مردان

منبع: مجله تصویر زندگی

فروش طرح گلدوزی
  1. احمد

    سلام اخه
    مدفوع میاد بیرون زشته اینطوری چکارکنیم
    من مجرد اینکارکردم
    ولی مدفوع تحریک میشه میاد بیرون
    اگه ازدواج کنم چطور با همسرم اینکارو کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *