بازدید این صفحه: 1334

مصرف آسپرین شانس پسر دار شدن را افزایش میدهد

مصرف آسپرین شانس پسر دار شدن را افزایش میدهد

مهم سالم بودن فرزندتان است و دختر و پسر فرقی ندارد، اما در صورتی که به دلایل مختلف به فرزند پسر علاقه دارید با انجام یک کار درمانی ساده می توانید شانس پسر بودن جنین را تا حد زیادی بالا ببرید.

کارشناسان با مطالعه بر روی تولد نوزادان دختر و پسر به این نتیجه رسیدند مادرانی که سابقه سقط جنین به میزان زیاد داشته اند و یا زنانی که تحت درمان با IVF قرار دارند در صورت مصرف داروی آسپرین قبل از اقدام به بارداری با درصد بالایی، صاحب جنین پسر خواهند شد.

طبق نتایج تحقیقات، مصرف آسپرین تا یک سوم شانس تولد نوزاد پسر را به نسبت دختردر مادران باردار افزایش می دهد، این قرص از دسته داروهای غیر استروئیدی است که برای درمان تب، درد مزمن و التهاب استفاده می شود .

این تحقیقات که مجله The Journal Of Clinical Investigation  منتشر شده است نشان می دهد ،مصرف آسپرین می تواند از حساسیت بالای سیستم ایمنی بدن به هنگام رشد جنین و شناسایی آن به عنوان یک جسم خارجی مضر برای بدن و حمله برای نابودی جنین در زنان دچار مشکلات ناباروری بکاهد و از جنین محافظت کند.

علاوه براین متخصصان معتقدند که مصرف آسپرین می تواند از التهاب رحم جلوگیری کند و این سبب تولد نوزادان پسر می شود.

از جمله عوامل دیگر که در عصر حاضر میزان تولد نوزادان پسر به نسبت دختر کم شده است می توان استرس مادر، آلودگی هوا، استعمال سیگار و دخانیات توسط پدر یا مادر  و رژیم غذایی را می توان نام برد.

متخصصان راستی آزمایی درخصوص نظریه اثر آسپیرین برتولد نوزاد پسر را بر روی حدود ۱۲۲۸ زن درآستانه بارداری در دو گروه با داروی آسپیرین و دارونمای اسید فولیک آزمایش کرده و آن را به اثبات رسانده اند.

همچنین متخصصان به زنان باردار توصیه می کنند از مصرف خودسرانه آسپرین در آستانه بارداری خودداری کنند و این کار را تنها تحت نظر پزشک متخصص در صورت تمایل به دارا بودن فرزند ذکور انجام دهند.

منبع: Dailymail به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان

کانال-مریض-خونه ;hkhg

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *