بازدید این صفحه: 1935
مضرات بازی پوکمون گو

بازی Pokémon Go و بررسی آسیب های جسمی آن

بازی Pokémon Go و بررسی آسیب های جسمی آن

 

 

 

 

در دهه های اخیر بازی های رایانه ای جایگاه ویژه ای را در میان کاربران پیدا کرده اند،از جمله ی این بازی ها ،بازی کلش اف کلنز بوده است که کاربران بسیاری را شیفته ی خود کرد و افزون بر صدمات مالی ،آسیب های اجتماعی و فردی بسیاری را به کاربران وارد کرد.

اما از آنجا که بشر ذاتا ماجراجو و لذت پذیر است نمی تواند در مقابل چنین لذت هایی از خود مقاوت نشان دهد و هر روز به دنبال تنوع در چنین لذت هایی است.

به همین دلیل هم کمپانی های طراح بازی های رایانه ای بیکار ننشسته و رقیبی را برای بازی کلش اف کلنز وارد بازار کرده اند ، که رکورد بازی کلش را در همان روز های ابتدای ورودش به بازار شکست.

بازی Pokémon Go 

این بازی در  ۶ ژوئیه ۲۰۱۶ (چهارشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۵) وارد بازار شد و در همان ابتدا محبوبیتی مثال زدنی بدست آورد.

برتری بازی پوکمون گو نسبت به رقیبان خود در نحوه اجرای آن است به این دلیل که کاربران برای بازی پوکمون گو مجبور به راه رفتن در دنیای واقعی هستند که به طور متوسط با ۴۳ دقیقه بازی در روز در طول یک هفته ۱۵۰۰ تا ۱۸۰۰ کالری در بدن سوزانده میشود.

مضرات بازی پوکمون گو

بازی Pokémon Go و بررسی آسیب های جسمی آن

بررسی ها حاکی از آن است که ترافیک افراد پیاده در برخی از شهر ها به وضوح قابل مشاهده است.

جالب اینجاست که بدانید، ضعف این بازی دقیقا در برتری آن نهفته است،بر اساس گزارش های مطرح شده از سوی نیروی امنیتی آمریکا پوکمون باز ها بدون توجه به  امنیت خود در ساعت های نامتعارف شب در اماکن و کوچه های خلوت و نا امن در حال راه رفتن و بازی کردن بوده اند از دیگر جنبه های منفی پوکمون گو خطراتی مانند سقوط در چاله و گودال و همینطور رخداد تصادف با عابران پوکمون گو باز می باشد.

همانطور که بار ها اشاره شده است بازی های کامپوتری و موبایلی موجب آسیب رسیدن به مهره های گردن و ستون فقرات میشوند که توجه به این مهم بسیار حائد اهمیت است؛خصوصا در بانوان ،زیرا زنان به نسبت مردان بیشتر دچار درد های گردن مانند آرتروز میشوند.

بنابراین لازم است تمامی کاربران پوکمون گو باز ضمن توجه به موارد مذکور در بالا ،مراقب آسیب رسیدن به ستون فقرات و مهره های گردن خود باشند،زیرا درمان چنین درد هایی بسیار مشکل و طاقت فرساست.

کانال مریض خونه

کانال مریض خونه

منبع/مریض خونه

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *