بازدید این صفحه: 1271
درمان اختلالات جنسی

چه ملاحظاتی را باید در روابط زناشویی در نظر گرفت

چه ملاحظاتی را باید در روابط زناشویی در نظر گرفت

 

 

 

به گفته رضایی‌پور، دستیار تخصصی طب سنتی ایران، احساس سرما بعد از نزدیکی در بدن، احساس کوفتگی در اندام‌ها و بوی بد بدن، بعد از نزدیکی از نشانه‌های زیان بخش بودن روابط زناشویی است.

وی درخصوص تدابیر آداب زناشویی اظهار داشت: روابط زناشویی از دیدگاه طب سنتی از اصول حفظ سلامتی بحساب می­آید.

رضایی­پور گفت: نزدیکی جنسی بهتر است که بعد از استحمام، در حالت پری شکم، در حال گرسنگی، و بعد از ورزش کردن نباشد، چرا که نزدیکی جنسی نوعی پاکسازی بدن محسوب می‌شود و هیچ وقت دو روش پاکسازی در کنار هم قرار نمی‌گیرد.

وی افزود: نزدیکی جنسی به عنوان ورزش جسمانی و نفسانی محسوب می‌شود. نزدیکی جنسی بدن را به سمت افزایش حرارت و خشکی سوق می‌دهد. بهتر است بعد از شادی زیاد یا غمگینی صورت نپذیرد.

درمان اختلالات جنسی

چه ملاحظاتی را باید در روابط زناشویی در نظر گرفت

این دستیار تخصصی طب سنتی درباره علائمی که نشان دهنده این است که نزدیکی برای فرد زیان دارد, اضافه کرد: احساس سرما بعد از نزدیکی در بدن, احساس کوفتگی در اندام‌ها و بوی بد بدن؛ بعد از نزدیکی از نشانه‌های زیان بخش بودن روابط زناشیویی است.

وی ادامه داد: بهتر است که یک هفته از نزدیکی پرهیز شود, غذای مفید و مغذی مصرف شود و با رعایت تدابیری اخلاط بد را از بدن دفع کرد و باید گفت که شیوع اختلالات جنسی در افراد جامعه بالاست.

رضایی­پور خاطرنشان کرد: نزدیکی جنسی برای افراد دارای طبیعت گرم و تر کمترین زیان را دارد، همچنین در افرادی که گرم و خشک هستند باعث غلبه خشکی می‌شود، همچنین در افراد سرد و تر منجر به ضعف قوای بدنی می‌شود.

کانال مریض خونه

کانال مریض خونه

 منبع: تسنیم نیوز

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *