بازدید این صفحه: 999
خواص چای زردچوبه و دارچین

نا گفته های فواید زردچوبه

نا گفته های فواید زردچوبه

 

 زخم ها را بهبود می بخشد:

زرد چوبه یک عامل ضد عفونی کننده و ضد باکتری طبیعی است و می تواند مثل یک ضد عفونی کننده استفاده شود. اگر زخمی هستید می توانید پودر زرد چوبه را به آرامی در ناحیه آسیب دیده بمالید این کار روند بهبود بخشیدن را سرعت می بخشد . زرد چوبه پوست های آسیب دیده را ترمیم می کند و در درمان پسوریازیس و التهاب های پوستی دیگر استفاده می شود .

کنترل دیابت :

زردچوبه با کمک به متوسط نگه داشتن سطح انسولین به درمان دیابت کمک می کند. همچنین قند خون و اثر داروهایی که برای درمان دیابت استفاده می شوند را کنترل می کند. از مزایای قابل توجه دیگر زردچوبه کمک به کاهش مقاومت انسولین است که می تواند از شروع دیابت نوع ۲ جلوگیری کند. با این وجود ترکیب زردچوبه با داروهای قوی می تواند باعث هیپوگلیسمی (کاهش قند خون ) شود پس بهترین کار قبل از مصرف زردچوبه مشورت با پزشک متخصص است.

خواص چای زردچوبه و دارچین

فواید زردچوبه برای پوست صورت

کاهش سطح کلسترول :

تحقیقات ثابت کرده اند که به سادگی با استفاده از زردچوبه که چاشنی مواد غذایی است می توان سطح کلسترول خون را کاهش داد. کلسترول بالا می تواند به مشکلات سلامتی جدی منجر شود. حفظ سطح مناسب کلسترول می تواند بروز بیماری های قلبی و عروقی جلوگیری کند.

فواید زردچوبه برای پوست صورت

خواص چای زردچوبه و دارچین

 تقویت کننده ایمنی :

زردچوبه حاوی ماده ای است که به نام لیپوپلی ساکارید شناخته می شود و به تحریک سیستم ایمنی بدن کمک می کند.اگر شما مبتلا به سرماخوردگی ، سرفه یا آنفولانزا هستید می توانید برای بهتر شدن سریع تر خود یک قاشق چای خوری پودر زردچوبه را در یک لیوان شیر گرم مخلوط کنید و یکبار در روز آن را بنوشید.

جلوگیری از بیماری کبد :

رزدچوبه یک سم زدای طبیعی کبد است . کبد سموم خون را از طریق تولید آنزیم رفع می کند و زردچوبه تولید این آنزیم حیاتی را افزایش می دهد. این آنزیم حیاتی می شکند و مواد سمی بدن را کاهش می دهد . رزدچوبه نیروبخش است و گردش خون را بهبود می بخشد و همه ی این عوامل از سلامت کبد حمایت می کنند.

www.top10homeremedies.com

مترجم : آرزو گمرک چیان

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *