بازدید این صفحه: 461
مشخصات موسسه خیریه قلب های سبز

موسسه خیریه قلب های سبز

موسسه خیریه قلب های سبز

 

 

آدرس: تبریز، خیابان شریعتی جنوبی، روبروی خوابگاه کوثر، کوی سعدی، پلاک ۳۷

کدپستی: ۵۱۳۸۸-۱۵۵۵۱

ایمیل: info@greenhearts.ir
تلفن: ۰۴۱-۳۵۵۳۳۲۸۵
نمابر: ۰۴۱-۳۵۵۵۴۱۴۸۳

سایت:www.greenhearts.ir

 

 

جمعیت خیریه قلب های سبز، به عنوان یک تشکل غیر انتفاعی، غیر دولتی و با اهداف آموزشی- تحصیلی مجوز اولیه خود را از سازمان ملی جوانان در اردیبهشت ماه ۱۳۸۰ اخذ کرده است. این جمعیت در تاریخ ۱۳۸۷/۰۱/۲۱ تحت شماره ۸۷۶ در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری تبریز ، بعنوان یک موسسه غیرتجاری به ثبت رسیده و از همان تاریخ فعالیت های تخصصی خود را، در امر حمایت از دانش آموزان و دانشجویان مستعد کم بضاعت شروع کرده است.
جمعیت خیریه قلب های سبز با رایزنی ها و ارتباط گسترده ای که با موسسه محک تهران (موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان) داشته است ، توانسته از اواخر سال ۱۳۸۹ به عنوان یاور موسسه محک، کودکان مبتلا به سرطان تحت درمان در بیمارستان کودکان تبریز را از لحاظ هزینه های درمانی تحت پوشش خود درآورد و تاکنون مبالغ زیادی را با کمک و یاری موسسه محک برای درمان این عزیزان هزینه نماید.
کودکان مبتلا به سرطان تحت درمان در بیمارستان کودکان تبریز، شامل کودکان تبریز، شهرستان ها و استان های مجاور می باشد.همچنین جمعیت خیریه قلبهای سبز از ابتدای سال ۱۳۹۲ کودکان مبتلا به بیماری های آنمی(کم خونی شدید) تحت درمان در بیمارستان کودکان تبریز را نیز تحت پوشش حمایت های مادی و معنوی خود قرار داده است.

 

 
تاریخچه مؤسسه

شاید بتوان گفت تشکیل این جمعیت تحقق رویای دوران کودکی یک روح سرگشته و شاعرپیشه است. آرزوی برآورده شده پسر بچه‌ای که همیشه به برابری و صلح و دوستی انسان ها و رفع آلام و رنج ها و دردهای آنها اندیشیده است.
اما یک آرزو تا از سینه خارج نشود و بر زبان جاری نگردد و دوستان همدلی دست یاری پیش نیاورده و جهد و همتی والا پشتوانه آن نگردد، در حد همان آرزو و رویا می ماند و برآورده نمی گردد. واینچنین بود که دراردیبهشت سال ۷۹ و در دانشکده ریاضی دانشگاه تبریز هسته اولیه جمعیت خیریه قلب های سبز شکل گرفت؛ امیر محمد رحمن پور کوچه، سولماز عزیزی و شاداب طیبی زاده.
بعدها پس از تایید اساسنامه تنظیم شده توسط هیات مؤسس از سوی سازمان ملی جوانان ایران در مورخه ۱۳۸۰/۲/۱۰، اولین مجمع عمومی در تاریخ ۱۳۸۰/۲/۲۷ برگزار گردید که طی آن اعضای اولین شورای مرکزی و اولین دبیر کل جمعیت انتخاب شدند. از آن پس نهال جوان جمعیت قلب های سبز به کمک دستان پر مهر اعضاء و حامیانش پا گرفت. در ادامه و در سال ۱۳۸۳ بنا به توصیه مسئولین وقت سازمان ملی جوانان مبنی بر ثبت رسمی جمعیت، مسئولین جمعیت تلاش نمودند تا جمعیت را به ثبت برسانند و در سال ۱۳۸۶ از فرمانداری تبریز موفق به دریافت پروانه تأسیس سازمان شدند و جمعیت در فروردین ماه ۱۳۸۷ در اداره ثبت شرکت های تبریز به شماره ۸۷۶ به ثبت رسید و تا امروز با افتخار به فعالیت خود ادامه داده است …
شایان به ذکر است که دکتر امیرمحمد رحمن پور، عضو هیئت موسس و هیئت مدیره جمعیت خیریه قلب های سبز، در مرداد ماه سال ۱۳۹۱ در جریان بازگشت از مناطق زلزله زده آذربایجان و پس از یک هفته کمک رسانی شبانه روزی در منطقه، همزمان با عید سعید فطر و به دلیل سانحه رانندگی از جمع ما پر گشودند …

ماموريت

جمعیت خیریه قلب های سبز یک تشکل صرفا خیریه و بشردوست با کارکردهای فرهنگی، آموزشی و اجتماعی است. این جمعیت با برابر دانستن تمام انسان ها از هر رنگ، دین، نژاد، ملیت، زبان و جنسیت، خواستار اعتلای نوع بشر و طرفدار صلح و آرامش و عدالت جهانی برای تمامی انسان ها می باشد. در این راستا جمعیت می کوشد تا با کمک های مادی، علمی، آموزشی برای دانش آموزان مستعد تحصیل کم بضاعت، آنان را در جهت ادامه تحصیل و رسیدن به مدارج علمی و موقعیت شغلی شابسته گام بردارد.
همچنين این جمعیت می کوشد تا با همکاری موسسه محک تهران در جهت حمایت از کودکان مبتلا به سرطان این منطقه کوشیده و فضایی فراهم نماید تا خانواده این کودکان معصوم غیر از دغدغه بهبود آنان مشکلات دیگری نداشته باشند و با روحیه بالا و انتقال بهترین احساسات به کودکان مبتلا به سرطان در جهت درمان آنان و با خاطری آسوده و آرام بکوشند.

چشم انداز

جمعیت خیریه قلب های سبز با تکیه بر توانمندی های خود و با استفاده از تجربیات گران چند ساله می کوشد تا هیچ دانش آموز مستعد و علاقمند تحصیل صرفا به خاطر عدم امکانات مالی از تحصیل باز نماند. و همچنین در کنار خانواده های کودکان مبتلا به سرطان در جهت مداوای آنان تا قطع درمان همیار و همدل باشد. این جمعیت تلاش می کند تا در زمره ۵ خیریه برتر کشور در زمینه موضوع فعالیت تخصصی خود باشد.

 

 

 

کانال-مریض-خونه ;hkhg

 

 

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *