بازدید این صفحه: 547
بیمارستان گاندی

اعتراض یک بیمار به عدم رعایت شئونات در بیمارستان گاندی

اعتراض یک بیمار به عدم رعایت شئونات در بیمارستان گاندی

 

 

 

با توجه به اینکه بیمارستان محلی برای تسکین درد و آلام بیماران است الزام دارد پرسنل یک بیمارستان با رعایت تمامی قوانین اخلاقی و شئونات اسلامی محیط بیمارستان را، محلی امن برای بیماران و همراهانشان  کنند.

با توجه به داشتن نیروی کافی پرستاری اعم از پرستاران مرد و  پرستاران زن ،انتظار می رود که با توزیع درست پرستاران در بخش های مختلف بیمارستان ،شرایط مطلوبی برای بیماران فراهم شود.

برای نمونه، دیدگاه یک کاربر را به اشتراک میگذاریم : 

سلام ، چرا در بيمارستان شما ( گاندي)شئونات اخلاقي رعايت نميشه . در قسمتهايي كه مربوط به بانوان ميشود پرسنل آقاتون به راحتي تردد ميكنند و در اموري كه مربوط به بانوان هست دخالت دارند در صورتي كه پرسنل خانم هم داريد كه ميتونن اون كارها رو انجام بدن و اصلا نياز به حضور پرسنل آقا نيست . به هر حال اين امر نه فقط از جنبه اسلامي بلكه از جنبه اخلاقيش اصلا درست نيست و امكان داره مشكلاتي را براي اين بيمارستان پيش بياره . حالا جدا از مبحث درگيري احتمالي و يا مباحث قضايي يه تصوير برداري عادي از طريق تلفن همراه و قرار دادن ان در فضاي مجازي مشكلات عديده اي رو براي اون بيمارستان با اين همه خدمات پزشكي عالي ميتونه ايجاد كنه و حاشيه هايي رو براتون ايجاد كنه . به هرحال بهتره رعايت اين موارد هم به قسمتهاي مختلف ابلاغ بشه و هم اينكه پرسنلتون توجيه بشن .

 

 

 

کانال-مریض-خونه ;hkhg

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *