بازدید این صفحه: 2455
پروفسور سمیعی در ایران

جمله ای که پروفسور سمیعی از آن خوشش آمد/فیلم

جمله ای که پروفسور سمیعی از آن خوشش آمد/فیلم

شما جمله ای گفتید که من خوشم آمد گفتید که می خواهید در ایران بهترین اش را انجام بدهید این صحت دارد به چندین علت؛

علت اول آن این است که تجربه خیلی زیادی را بدست آورده ایم با مرکز علوم و اعصاب هانوفر و چین و شما باید حساب کنید در جایی میخواهد پروژه اجرا شود که خانه ی خودتان است در همین تهران من دنیا آمده ام ، در همین تهران من مانند خیلی از شما به مدرسه رفته ام . حالا ما این امکان را پیدا کنیم یک مرکزی را درست کنیم که شاید در سراسر دنیا برای همه فوق العاده باشد چرا انجام ندهیم.
خوشبختانه آن افرادی که به من رجوع کرده اند شرایط من را قبول کرده اند و من گفتم که حتما ما باید یک بنیاد درست کنیم من می خواهم این مرکز را به ملت ایران تقدیم کنم که برای ملت ایران باشد.
بنیادها متعلق به افراد ها نیستند هیچکس صاحب آن نیست و با تغییر هر سمت سیاسی کسی نمی‌تواند این بنیاد و یا تشکیلات را و فلسفه ای که در آن بنیاد هست را بخواهد عوض بکند. از این لحاظ خوشبختانه خیرین زیادی جمع شده اند خوشبختانه شهرداری تهران هم واقعا باید گفت که نهایت محبت و همکاری را انجام داده است و شخص شهردار هم بی نهایت و بدون هیچ نوع کوتاهی ای از دقیقه ای که برنامه ریزی شد ایشون به عنوان شهروند همیشه گفته اند می خواهم مانند مردم خدمتگزار باشم خوشبختانه دولت اخیر هم نهایت همکاری را با شهرداری به عمل آورده است. هزینه ساخت این بنیاد را مرد می دهند به خاطر همین هم این مرکز به مردم تعلق دارد از این لحاظ خوشحالم که خب معمولا شهرداری ها با حکومت ها همچین زیاد رابطه های خوبی با هم ندارند خوشبختانه در این پروژه با هم همکاری بسیار خوبی را انجام داده اند.

کانال-مریض-خونه ;hkhg

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *