بازدید این صفحه: 540
پیشگیری از سرد شدن رابطه جنسی

راهکارهای پیشگیری از سرد شدن رابطه جنسی

راهکارهای پیشگیری از سرد شدن رابطه جنسی

باید توجه داشته باشید که مشكل اصلی كیفیت رابطه است، رابطه‌ی جنسی مانند هر رابطه‌ی دیگری باید دارای قواعد و ارزش‌های خاص خودش باشد. زن و شوهرها اگر از ابتدا برای رابطه‌ی جنسی‌شان روز و ساعت مشخصی را در نظر بگیرند، به طور قطع به این مشكلات برخورد نمی­كنند. زن و شوهر باید با هم در این مورد صحبت كنند و با توجه به بازده­ی زمانی كه رابطه‌ی جنسی­شان و میلی که دارند یك یا دو روز در هفته را به این كار بپردازند
چنانچه زن و شوهر از پیش بدانند قرار است در چه روزی برنامه رابطه‌ی جنسی داشته باشند خودشان را آماده می‌كنند. مسائلی مانند رعایت نكات بهداشتی، استراحت كافی، تغذیه مناسب و آماده شدن برای رابطه­ جنسی سبب می­شود فرد با آرامش زیادی منتظر برقراری رابطه باشد و به کیفیت رابطه ­اش بیندیشد .

مانند مهمانی رفتن. وقتی شما از پیش می­دانید قرار است در یک شب خاص به مهمانی بروید خودتان را آماده می­کنید و با میل برای رفتن به مکان مورد نظر آماده می­شوید. اما اگر یکباره از شما برای رفتن به جایی دعوت شود، هر اندازه هم که آنجا را دوست داشته باشید، اما آمادگی کافی را برای حضور ندارید. رابطه­ جنسی هم دقیقا باید به همین شکل باشد، از پیش برنامه ­ریزی شده و دقیق .

از عللی كه سبب می­شود تعداد برقراری رابطه جنسی رفته رفته پس از شروع زندگی مشترک کم شود همین قرارداد نداشتن است. زن و شوهر باید پیش از برقراری رابطه با هم صحبت کنند. اینطور نباشد که فقط یک نفر  وظیفه شروع رابطه را داشته باشد.
این مسئله سبب می­شود فرد دلزده شود و اگر چند بار این تقاضا از سوی همسرش با جواب رد مواجه شود، رفته رفته میلش را برای برقراری رابطه از دست می­دهد.
تعداد رابطه کاملا بستگی به تمایل جنسی هر دو طرف دارد. خیلی­ ها هفته ­ای دوبار رابطه دارند و از این مسئله راضی هستند، بعضی­ های دیگر ماهی یکبار رابطه دارند و در زندگی­شان هم هیچ مشکلی بوجود نمی ­آید. یکی ازسفارش هایی که همیشه به مراجعه کنندگان می شود این است که پیش از ازدواج حتما تمایلات جنسی­شان را با هم چک کنند تا مشکلی پیش نیاید .

کانال-مریض-خونه ;hkhg

منبع : سلامت نیوز

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *