بازدید این صفحه: 1128
تنوع طلبی جنسی در مردان

علل تنوع طلبی جنسی در مردان

علل تنوع طلبی جنسی در مردان

 

تحقیقات جدید بیانگر این است، مردان بیشتر از زنان تنوع طلب و به برقراری رابطه جنسی تمایل دارند و اصلی ترین علت در گرایش آنان هیجانات جنسی خاموش نشده می باشد. از دیگر علت ها می توان ،کمبودهای روانی، ناتوانی در حل تعارضات زناشویی، ماجراجویی، کنجکاوی در رسیدن به نادیده ها و ناشناخته ها، میل به تجربه رابطه با اشخاص متفاوت و انحرافات جنسی را نام برد.
بعضی اشخاص بعد از مدتی که از زندگی مشترکشان می گذرد با این که از همسرشان رضایت دارند، احساس می کنند برای زنده و با طراوت ماندن میل جنسی یا عواطفشان به روابط و جذابیت های جدیدتر نیاز دارند، لذت از روابط جنسی در خیلی از مردان ازجمله لذات قوی است که اگر بخوبی تامین نشود،امکان دارد شخص رادر جهت تنوع طلبی سوق دهد.
بعضی مردان حاضر نیستند تا آخر عمر نیاز جنسی خود را سرکوب کنند و اکثرا از اعتراض کردن، بیان نیاز جنسی خویش و راهکارهای عملی درمان اجتناب می کنند و در نتیجه گاهی که زمینه مناسبی فراهم شود نیاز مخفی و سرکوب شده خود را با بروز رابطه نامشروع جبران می کنند. متاسفانه تنوع طلبی برای مردان جامعه کنونی و در این زمانه که دسترسی به برنامه های محرک و پوشش های نامناسب وجود دارد، بیشتر از گذشته است.
به همین دلیل است که اختلالات جنسی همچون بیماری های دیگر جسمی و روانی بشر باید درمان شود. شرم و خجالت بیش از اندازه در این باره آسیب های جبران ناپذیری به زندگی زناشویی وارد می کند و باید مشاوره و درمان های مشکلات جنسی را در زندگی زناشویی جدی تر گرفت.

کانال-مریض-خونه ;hkhg

منبع : سلامت نیوز

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *