بازدید این صفحه: 492
تقدیر از پرستار بیمار توسط دکتر هاشمی

وزیر بهداشت از پرستار بیمار اما خدمتگزار تقدیر کرد

وزیر بهداشت از پرستار بیمار اما خدمتگزار تقدیر کرد

 

 

وزیر بهداشت در صفحه خود در اینستاگرام ،خانم سبزی‌پور سوپروایزر شب بیمارستان شهید مدنی را مورد تقدیر قرار داد،زیرا این پرستار فداکار با وجود بیماری خود همچنان به مراقبت از بیماران بخش مشغول است.

متن دکتر هاشمی به شرح زیر است : 

یک عکس، یک دنیا افتخار
این عکس را یکی از همکاران برایم ارسال کرد و نوشت، ساعت شش و پنجاه دقیقه صبح است و خانم سبزی‌پور سوپروایزر شب بیمارستان شهید مدنی که به دلیل مشکل حاد کلیوی، آنژیوکت به دست دارد، بعد از دوازده ساعت کار، همچنان با خوشرویی پیگیر امور بیماران است.

چه می‌توان گفت در برابر این فداکاری‌ها، این ازخودگذشتگی‌ها و این عشق خدمت به هموطنان؟ آن‌هم از سوی افرادی که قریب به ده ماه است، کارانه‌های خود را به دلیل بدهی بیمه‌ها دریافت نکرده‌اند و باز هم مهربانانه بر آلام بیماران مرهم می‌گذارند.

و چه می‌توان گفت به آن اندک افرادی که طی سه سال گذشته ابزار دست قدرت طلبان و سیاست بازان شده‌اند و همت خود را صرف بدنام کردن جامعه پزشکی و پرستاری کشور کرده‌اند. همان‌ها که یکی از مهم‌ترین اقدامات دولت را هدف تیرهای بی‌خردی و بی اخلاقی قرار داده و می‌دهند و بر این خیانت، نام افتخار می‌نهند؟

اینجانب یک بار دیگر از صمیم قلب به تمام همکارانم در سراسر کشور، خدا قوت و خسته نباشید می‌گویم و به آنها که در برابر این خدمت‌گذاران به ملت، صف‌آرایی کرده‌اند، می‌گویم، تا روزی که ما هستیم، محکم و استوار و درکنار هم به ملت شریف ایران خدمت خواهیم کرد و مزد خویش تنها از خدای بزرگ طلب می‌کنیم و بس.

%d9%88%d8%b2%db%8c%d8%b1-%d8%a8%d9%87%d8%af%d8%a7%d8%b4%d8%aa-%d8%a7%d8%b2-%d9%be%d8%b1%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%b1-%d8%a8%db%8c%d9%85%d8%a7%d8%b1-%d8%a7%d9%85%d8%a7-%d8%ae%d8%af%d9%85%d8%aa%da%af%d8%b2

کانال-مریض-خونه ;hkhg

منبع : اینستاگرام دکتر هاشمی

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *