بازدید این صفحه: 570
ریزش مو

معجونی شگفت انگیز برای رشد مجدد موی سر

معجونی شگفت انگیز برای رشد مجدد موی سر

محققان بر این باورند که عوامل مختلفی سبب ریزش موهای سر می شود از جمله علل های وراثتی، سن، نوع تغذیه، ابتلا به بیماری ها، مصرف بعضی داروها، وسواس کندن موهای سر، فشارخون بالا، کلسترول زیاد، بیماری آلوپسی آره آتا، استرس، مشکلات تیروئیدی و نیز ابتلا به دیابت که همگی می توانند حتی در سنین جوانی شخص را با ریزش موهای سر مواجه کنند.
متخصصان به اشخاصی که با مشکل ریزش موهای سر مواجه هستند سفارش می کنند علاوه بر مشاوره با متخصص برای دریافت درمان های دارویی، حتماً در رژیم غذایی خود تغییراتی ایجاد کنند و مواد غذایی سالم استفاده کنند.
با وجود پر فایده بودن انواع میوه ها بعضی از آنها به صورت مخصوص می توانند جلوی ریزش موهای سر را گرفته و باعث در آمدن دوباره مو در قسمت های ریخته شده در سر شوند.
از جمله این میوه های درمانی می توان انواع توت ها همچون توت سیاه و توت فرنگی را نام برد.

استفاده از انواع توت ها و حتی توت فرنگی به انواع روش ها ممکن است از جمله استفاده به صورت خام، همراه با غلات صبحانه، به صورت منجمد، مربا یا حتی به شکل اسموتی میوه ای صورت گیرد.
اشخاص می‌توانند با مخلوط کردن انواع توت ها یک نوشیدنی فوق قدرتمند برای حفظ موهای سر خود درست کرده و در صورت مداومت در استفاده از این معجون، شاهد کاهش چشمگیر ریزش موهای سر خود باشند.
علاوه بر استفاده از مواد غذایی مغذی سرشار از آنتی اکسیدان های ضروری برای بدن مراقبت از موهای سر نیز می تواند جلوی ریزش مو را بگیرد. به طور مثال می‌توان به شستشو با شوینده های مناسب، اجتناب از رنگ کردن موهای سر به میزان زیاد به ویژه در خانم ها و نیز آبرسانی به موها اشاره کرد که همگی سهم زیادی در حفظ موهای سر دارند.

کانال-مریض-خونه ;hkhg

منبع : ایسنا

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *