بازدید این صفحه: 608
درمان دیابت

از درمان دیابت تا رفع چین و چروک همگی از فواید خیار

از درمان دیابت تا رفع چین و چروک همگی از فواید خیار

 

خیار خنک کننده بدن و تسکین دهنده عطش است، این میوه برای مبتلایان به سوزش و بند آمدن ادرار بسیار پرفایده بوده و با توجه به خاصیت حل کنندگی اسید اوریک و اورات در درمان نقرس نقش بسزایی دارد
خیار تصفیه کننده طبیعی خون به شمار می آید، خوردن، بوییدن و مالیدن خیار به پیشانی در رفع سردرد و قطره قطره ریختن آب خیار در بینی و بوییدن آن جهت از بین بردن گرفتگی، بی حوصلگی و کم خوابی موثر است.
متخصصان طب سنتی اظهار دارند، خیار و تخم خیار برای درمان دیابت و بیماری های قندی بسیار موثر است، از ورقه خیار برای رفع قرمزی چشم بهره ببرید و اگر این میوه همراه غذا در سالاد خورده شود، به درمان یبوست کمک می کند.
نوشیدن آب خیار در رفع اکثر تب های شدید، تسکین حرارت خون و صفرا، ازبین بردن التهاب معده، پاک کردن کبد، دفع سنگ کلیه و مثانه و همچنین بهبود یرقان پرفایده است.
چنانچه روزی یک عدد خیار بخورید از سرما خوردگی در فصل پاییز و زمستان در امان هستید و برای از بین بردن صفرا و اسید خون می توانیداز خیار دارای تخم زرد که به طور کامل رسیده و بدون نمک استفاده کنید
خیار برطرف کننده غم و افسردگی است و با حلقه حلقه کردن خیار و قرار دادن آن روی پوست می توان برای از بین بردن چین و چروک و چربی پوست و همچنین حفظ نرمی و تازگی آن استفاده کرد و ضماد خیار برای خارش، اگزاما و تحریکات جلدی پوست بسیار پرفایده است.
برای از بین بردن یبوست در دوران بارداری استفاده از خیار سفارش می شود و همچنین خوردن پوست خشک خیار سبز زایمان را آسان می کند و لازم به ذکر است زنان حامله قبل از درد باید از مصرف خیار پرهیزکنند.

کانال-مریض-خونه ;hkhg

 

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *