بازدید این صفحه: 650
خدمات بخش داروخانه بیمارستان فوق تخصصی پوست رازی تهران

بخش داروخانه بیمارستان فوق تخصصی پوست رازی تهران

بخش داروخانه بیمارستان فوق تخصصی پوست رازی تهران

 

 

 

آدرس:تهران – خیابان وحدت اسلامی – میدان وحدت اسلامی – بن بست رازی – بیمارستان فوق تخصصی پوست رازی

تلفن: 

۵۵۶۳۰۲۲۳ – ۰۲۱
۵۵۶۳۰۱۷۴ – ۰۲۱
۵۵۶۳۱۴۶۵ – ۰۲۱
۵۵۶۳۰۸۵۳ – ۰۲۱

وب سایت: razihos.tums.ac.ir

 

 

نام واحد: داروخانه

رئيس بخش مراقبت‌هاي دارويي: دكتر محمد تراز

معرفي واحد:

داروخانه بيمارستان فوق تخصصي پوست رازي در ارديبهشت سال ۱۳۸۵ به مجموعه داروخانه‌هاي بيمارستاني دانشگاه علوم پزشكي تهران پيوست تا شروعي دوباره را تجربه كند. اين مجموعه كه سال‌هاست در خدمت سلامت و بهداشت جامعه است، پس از اصلاحات اساسي و گسترده، هم‌اكنون تحت عنوان بخش مراقبت‌هاي دارويي ارائه خدمت به بيماران را وظيفه اصلي خود مي‌داند.

بخش مراقبت‌هاي دارويي از سه واحد شامل داروخانه سرپايي، داروخانه بستري و داروخانه تركيبي تشكيل‌شده است.

داروخانه سرپائي:

در اين داروخانه انواع داروهاي تخصصي مورداستفاده در بيماري‌هاي پوست و مو و همچنين فرآورده‌هاي آرايشي و بهداشتي ايراني و خارجي معتبر و موردقبول متخصصين بيمارستان موجود مي‌باشد. حضور داروسازان آشنا به بيماري‌هاي پوست و مو و همچنين فرآورده‌هاي آرايشي و بهداشتي از امتيازات ويژه اين داروخانه محسوب مي‌شود كه اين امر كمك شاياني به همكاران متخصص در آموزش دارويي بيماران در بيمارستان را فراهم آورده است.

داروخانه بستري:

داروخانه بستري وظيفه تأمين داروها و تجهيزات پزشكي موردنياز بيماران بستري در بيمارستان را بر عهده دارد. خوشبختانه با برنامه‌ريزي انجام‌شده در اين داروخانه، تمامي نيازهاي دارويي و تجهيزات پزشكي بيماران بستري در اسرع وقت تأمين مي‌گردد. از زمان شروع طرح تحول نظام سلامت هيچ بيماري براي تأمين دارو و تجهيزات پزشكي به خارج از بيمارستان فرستاده نمي‌شود و اين مهم از افتخارات اين مجموعه در ارائه خدمت به بيماران عزيز مي‌باشد.

داروخانه تركيبي:

اين داروخانه در فضايي استاندارد و با امكانات متمايز و البته داروسازان و كارشناسان ماهر و باتجربه، درزمينه? ساخت داروهاي تركيبي پوستي، ساخت اشكال دارويي مايع از داروهاي جامد و محلول‌هاي دارويي خوراكي و موضعي فعاليت مي‌كند. اين مركز علاوه بر بيمارستان پوست رازي، به‌تمامي داروخانه‌هاي دانشگاه علوم پزشكي تهران اعم از داروخانه‌هاي دانشكده داروسازي و داروخانه‌هاي بيمارستاني در ساخت داروهاي تركيبي ارائه خدمت مي‌نمايد. علاوه بر فعاليت‌هاي خدماتي به بيماران و مراكز درماني، داروخانه تركيبي وظيفه برگزاري دوره كارآموزي داروهاي تركيبي براي دانشجويان داروسازي دانشگاه علوم پزشكي تهران را نيز عهده‌دار مي‌باشد. كلاس آموزشي، فيلم‌هاي آموزشي و كتابخانه منحصربه‌فرد شامل اكثر كتاب‌هاي تخصصي درزمينه? ساخت داروهاي تركيبي از امكانات اين داروخانه مي‌باشد. برگزاري كارگاه‌هاي عملي ساخت داروهاي تركيبي براي داروسازان، تهيه اشكال دارويي مختلف جهت انجام كارهاي تحقيقاتي و شركت در همايش‌هاي مختلف داروسازي و پزشكي از ديگر فعاليت‌هاي اين داروخانه است.

 

 

بیمارستان فوق تخصصی پوست رازی تهران

 

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *