بازدید این صفحه: 459
چگونگی مقابله با بی اشتهایی

چگونگی مقابله با بی اشتهایی در زمان بارداری

چگونگی مقابله با بی اشتهایی در زمان بارداری

 

از غذاهایی که بوی تندی دارند استفاده نکنید. اینها شامل غذاهای تند و چرب میشوند به این معنا که دیگر نباید غذاهای چینی بخورید و جایگزین آن باید مرغ گریل شده یا سالاد ماهی سالمون بخورید.از سلیقه تان استفاده کنید. چنانچه اسفناج حالتان را بد میکند اما کلم که حاوی ویتامین آ هست را دوست دارید، از خوردن کلم لذت ببرید. به زودی دوباره میتوانید اسفناج بخورید.دمای غذا را تغییر دهید. اغلب خانم های باردار غذاها و نوشیدنی های خنک را زمان بارداری ترجیح میدهند.
غذاهای سرشار از امگا۳ همچون ماهی (که سبب افزایش قدرت مغز کودک میشود؛ تلاش کنید در هفته دوبار از ماهی های بی خطر در دوران بارداری استفاده کنید) را در برنامه غذایی خود قرار دهید.

البته همه در سه ماه دوم بارداری شاهد افزایش اشتهای خود نیستند. اگر احساس میکنید هنوز هم حالت تهوع دارید، همان برنامه سه ماه اول را در پیش بگیرید. یعنی به مقدار کافی آب بنوشید، وعده های غذایی کوچک استفاده کنید، از خوردن غذاهایی با بوی تند اجتناب کنید، جایگزین های غذایی مناسبی داشته باشید و ویتامینهای دوران بارداری را روزانه دریافت کنید تا مطمئن شوید که شما و کودکتان مواد مغذی مورد نیاز را دریافت میکنید.

کانال-مریض-خونه ;hkhg
منبع:ایسنا

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *