بازدید این صفحه: 645

از مغز مه آلود چه میدانید

از مغز مه آلود چه میدانید

 

با بالا رفتن سن نگرانی درباره این که مغز مه‌آلود سرآغازی برای ابتلا به بیماری آلزایمر باشد، زیاد می شود. اگر چه مغز مه‌آلود به عنوان یک بیماری و شرایط پزشکی شناخته نمی‌شود، به طور معمول اصطلاحی است که مردم برای توصیف علائم ابهام ذهنی استفاده می‌کنند. علاوه بر فراموشی، علائم دیگری که مردم گزارش می‌کنند از خستگی و سردرد تا کمبود انرژی و ناپایداری را شامل می‌شوند.
مغز مه‌آلود حس مبهمی است که زمان تلاش برای به خاطر آوردن چیزی در شما شکل می‌گیرد اما نمی‌توانید روی آن تمرکز کنید. سعی کردن برای یادآوری و استفاده از توان مغز می‌تواند به اندازه یک فعالیت جسمانی انرژی شما را تخلیه کند. تجربه این شرایط، به ویژه در دوران نوجوانی و جوانی، در نتیجه هراس از ابتلا به آلزایمر می‌تواند عذاب‌آور باشد. آلزایمر گسترده ترین شکل زوال عقل است که در حال حاضر درمانی ندارد و شناسایی آن در مراحل اولیه نیز مشکل است.
از مواردی که می‌تواند زمینه‌ساز شکل‌گیری مغز مه‌آلود شود، خواب کم است. زمانی که بدن به اندازه کافی استراحت نمی‌کند، مغز نیز تحت تاثیر قرار می‌گیرد. خواب ناکافی اثری منفی بر تفکر دارد. زمانی که به اندازه کافی نمی‌خوابید، میزان توجه و تفکر دقیق شما افت می‌کند. پس از خواب شبانه به میزان هفت تا هشت ساعت غافل نشوید. اتاق خود را به مکانی راحت برای استراحت تبدیل کنید و تا حد امکان از دستگاه‌های الکترونیکی دور باشید. با خوابیدن و بیدار شدن در یک ساعت مشخص، یک روال خواب برای خود ایجاد کنید. چنانچه این کار نتیجه مثبتی به همراه نداشت، به پزشک مراجعه کنید تا مشکلات خواب اساسی مورد بررسی قرار بگیرند.

کانال-مریض-خونه ;hkhg
منبع:ایسنا

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *