بازدید این صفحه: 644
شیر پاک کن طبیعی

شیر پاک کن طبیعی بسازید

شیر پاک کن طبیعی بسازید

 

عسل و لیمو

برای تهیه این پاک کننده اول مقداری آب لیمو ترش را با یک قاشق غذاخوری عسل و مقداری آب مقطر مخلوط کنید. آن‌ها را به خوبی به هم بزنید و در شیشه‌های تیره رنگ نگهداری کنید تا خواص خود را از دست ندهد. آب لیمو سبب روشنی پوست شده و طراوت و زیبایی خاصی به آن می‌بخشد. از این پاک کننده شب و روز می‌توان مصرف کرد.

خیار و گلاب

ترکیب خیار به همراه مقداری گلاب یکی از موثرترین پاک کننده‌های پوست است. برای این کار ۲ عدد خیار را رنده کرده و عصاره آن را کاملا بگیرید. سپس آب خیار را با کمی گلاب و گلیسیرین مخلوط نمایید. این مواد را می‌توانید تا یک هفته در یخچال نگه دارید. این پاک کننده به پوست شما طراوت و زیبایی می‌بخشد.

سیب زمینی

این شیر پاک کن علاوه بر تمیز کردن منافذ پوست برای از بین بردن لکه‌های پوست نیز مورد مصرف قرار می‌گیرد. برای تهیه آن ۲ عدد سیب زمینی آب‌پز شده را با یک لیوان شیر ترکیب کرده و روزانه از آن استفاده کنید. این ترکیب را می‌توانید ۲۴ ساعت در یخچال نگهداری کنید.

هویج

۲عدد هویج درشت و تازه را با رنده ریز رنده کنید و با یک لیوان شیر ترکیب کنید ، شما می‌توانید با این پاک کننده پوست هر شب آرایش خود را پاک کنید اما به یاد داشته باشید این شیر پاک کن را تنها ۲۴ ساعت می‌توانید در یخچال نگهداری کنید.

شیر پاک کن مناسب پوست‌های خشک
سه قاشق غذاخوری روغن دانه انگور را با یک قاشق غذاخوری روغن کرچک ترکیب کرده و در یک بطری نگهداری کنید. برای گرفتن نتیجه بهتر است این مخلوط را بصورت روزانه استفاده کنید.

کانال-مریض-خونه ;hkhg

منبع : ایسنا

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *