بازدید این صفحه: 792
سبوس جو فرآوری شده

سبوس جو فراوری شده

سبوس جو فراوری شده

سبوس جو دارای رنگی روشن و بدون بوی خاص می باشد . فیبر غالب آن ، فیبر محلول شناخته شده و بسیار مفید بتا گلوکان است که در دیواره های سلولی باکتری ها، قارچ ها، مخمرها، جلبک ها، گلسنگ ها، و گیاهان، مانند جو دوسر و جو یافت می شود.

این فیبر به کاهش کلسترول خون ، کاهش فشار خون ، کاهش التهاب ، سلامت قلب ، کاهش خطر دیابت و سرطان کمک می کند. همچنین بتا گلوکان به تقویت سیستم ایمنی بدن در افرادی که سیستم دفاعی آنها به علت بیماری های مختلف تضعیف شده است کمک می کند.

سبوس جو حاوی مقادیر مفیدی پروتئین است که سبب می شود تا بدن راحت‌تر سلول‌سازی کند و وجود مقادیر مناسب آن برای افراد در تمام سنین ضروری است.

در واقع بدن پس از مصرف پروتئین‌ها، آنها را به اسیدهای آمینه تجزیه می‌کند که وجود آنها برای ترمیم سلولی و سلول‌سازی حیاتی است. بدن انسان توانایی تولید برخی از انواع اسید آمینه ضروری را دارد اما برخی دیگر از اسیدهای آمینه ضروری که در بدن تولید نمی‌شود باید از طریق مصرف مواد غذایی دریافت شوند.

برخی از این اسیدهای آمینه برای سلامت اعصاب و عملکرد مناسب غده تیروئید ضروری هستند و کمبود آنها در بدن موجب بروز مشکلاتی چون گیجی، کمبود انرژی و بی‌اشتهایی عصبی می‌شود.

 

کانال-مریض-خونه ;hkhg

منبع: بخش تحقیق و توسعه به مالت

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *