بازدید این صفحه: 1619
نشانه های جدی سرطان پروستات

نشانه های جدی سرطان پروستات

نشانه های جدی سرطان پروستات

 

تعداد بسیار زیادی در سرتاسر دنیا با سرطان پروستات دست و پنجه نرم می کنند و این در حالیست که این بیماری از شانس بسیار بالایی برای درمان برخوردار می باشد، ولی بسیاری از افراد تنها به این دلیل که اطلاعات کافی از بیماری و نشانه های اولیه ی آن و همچنین  راه های اجتناب از آن را ندارند، رنج فراوانی را متحمل می شوند.

سرطان پروستات یکی از بیماری های شایع در آقایان می باشد، اما درصد کمی از این جمعیت به نوع پیشرفته این بیماری مبتلا می شوند. به عبارت دیگر اکثر سرطان های پروستات دائمی به صورت نهفته باقی می مانند و تقریبا بی ضرر می باشند و تنها درصد کمی از آن به شکل مشکل ساز درآمده و باعث به وجود آمدن معضلات جدی جسمی می شوند. 

برای پیشگیری از ابتلا به مشکلات پروستات، باید علائم شایع مربوط به رشد تومورهای پروستات را بشناسیم و درباره ی آنها آموزش ببینیم. در ادامه این مطلب، نشانه هایی از سرطان پروستات را که مربوط به ادرار می شوند، بیان می کنیم.

– دفع سخت و یا دردناک ادرار، تکرر ادرار خصوصا در شب

– بی اختیاری ادرار

– کاهش میزان ادرار و یا سرعت آن

– وجود خون در ادرار

لازم به ذکر است که بسیاری از نشانه های سرطان پروستات در طول زمان و به آرامی گسترش می یابند. با این حال اگر به صورت ناگهانی متوجه مشکلاتی در دفع ادرار و یا مثانه خود شدید، باید به پزشک مراجعه کنید. 

 

منبع: تبیان

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *