بازدید این صفحه: 2042

گفت و گو با پدر و مادر بهنام صفوی

گفت و گو با پدر و مادر بهنام صفوی

پدر بهنام صفوی دربارهٔ وضعیت پسرش بازگو کرد: دیروز طی عمل جراحی، تومور مغزی برداشته شد و بهنام در حال حاضر چرخه بهبودی را طی می‌کند که امیدواریم باگذشت زمان بهبودی کامل ایجاد شود.

وی در ادامه دربارهٔ این بیماری مغزی روشن ساخت: دو سه سال است که بهنام به دلیل این عارضه، تحت‌نظر پزشک است ولی به دلیل حاد شدن و پیشرفت این بیماری ناچار به عمل جراحی شدیم.

وی در پایان گوشزد کرد: از تمامی مردم خوب کشورم و هواداران بهنام خواهش می‌کنم برای تندرستی وی دعا کنند تا شاهد هنرنمایی‌های او در عرصه هنر باشیم.

مادر بهنام صفوی هم در ادامه دربارهٔ بیهوشی ۴۸ ساعته پسرش گفت: بهنام شرایط خوبی دارد و با توجه به گفتگوهای پزشک معالجش پس از عمل باید ۴۸ ساعت در بیهوشی باشد تا به شرایط عادی برگردد، او در حال حاضر تحت مراقبت‌های ویژه است و از تمامی مردم خواهش می‌کنم برای تندرستی پسرم دعا کنند.

رئیس بیمارستان عرفان هم درباره جراحی صورت گرفته بر روی مغز بهنام صفوی گفت: بر پایهٔ گفته‌های پرفسور بابایی پزشک معالج بهنام، عمل خوب و موفقیت‌آمیزی بوده و به دلیل استراحت مغز باید پس از عمل به مدت ۴۸ ساعت با به کارگیری داروهای آرام‌بخش در حالت بیهوشی به سر ببرد.

وی افزود: در حال حاضر توده مغزی برداشته‌شده و جهت آزمایش نمونه به آسیب شناسی ارسال شده تا نظر قطعی دربارهٔ خوش‌خیم و یا بدخیم این تومور اعلام شود.

وی در پایان گوشزد کرد: از تمامی مردم و طرفداران این هنرمند درخواست می‌کنم جهت اطلاع از حال بهنام صفوی به رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها مراجعه کنند تا این هنرمند از شرایط ویژه خارج شود و از گردهمایی در بیمارستان و تماس‌های بیش‌ازحد خودداری کنند.

در پایان عکس هایی از بهنام صفوی ومحسن افشانی و فریبا کوثری

محسن افشانی-بهنام صفوی-بهنام صفوی و محسن افشانی-بیمارستان غرفان-بستری شدن بهنام در بیمارستان عرفان سعادت اباد- بهنام صفوی در اتاق عمل-فریبا کوثری-عکس های بهنام صفوی در بیمارستان-بهنام صفوی و فریبا کوثری-بستری شدن بهنام در بیمارستان عرفان سعادت اباد-

 منبع :  باشگاه خبرنگاران
فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *